לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הבנקאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

בנקאים הם אינם רק באנשים שפותחים חשבונות ללקוחות. יש הרבה מאוד אלמנטים ופרמטרים שונים שהופכים בנקאים אחדים למוצלחים ואחרים לפחות מוצלחים. תפקיד בנקאי הוא משהו שצריך לקבל עבורו הכשרה נכונה, וזה מתחיל בבחירת מוסד לימודים נכון. לימודי שוק ההון ובנקאות ברמה גבוהה אפשר למצוא במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסיים.

קורסים בביטוח

מסלול הלימודים של אורין שפלטר הוא ממוקד ופרקטי, כולל סטאז' במקומות הנחשבים ביותר בארץ ובנוסף, ניתן לצאת עם כל הכלים כדי להצליח בבחינות הלשכה של הרשות לניירות ערך ולהיכנס לתחום רווחי ומכובד, הן בבנק, או בחברות השקעה שונות.

עולם הבנקאות הוא נרחב מאוד עם המון תתי תחומים שיכולים להיות רלוונטיים עבור המון אנשים. הרצון לקבל תפקיד בנקאי באחד הבנקים הוא גדול, אך הנושא אינו פשוט ואף מורכב מאוד. מרבית האנשים שנכנסים לעבוד בבנקים מקבלים משכורות נמוכות ועובדים על חוזים זמניים בלבד, מתוך רצון לקבל תפקיד עם קבע בעתיד. מדובר בסוג של הימור, כי הרבה אנשים נתקעים עם תפקידים זמניים במשך שנים, תוך כדי שהם מבזבזים הזדמנויות אחרות. לכן, שווה מאוד לבדוק את כל התפקידים האפשריים ולראות כיצד אפשר "לעקוף" את המערכת.

לימודי שו ההון

מקצועות רבים יכולים להיות מעניינים מאוד עבור אנשים שרוצים להיכנס לתוך עולם הכלכלה והבנקאות, אך רוצים יותר ביטחון כלכלי. תחומים כמו ייעוץ השקעות לימודי ייעוץ משכנתאות ותחום הביטוח הם מקצועות מבוקשים מאוד, וכאלו שלא דורשים תנאי קבלה גבוהים מדי. כדי להיכנס אל תוך עולם המשכנתאות או הביטוח צריך ללמוד במכללה מקצועית, במסלולים שהם מקוצרים, נוחים מאוד ובעיקר פרקטיים. כלומר, הלימודים הם מהירים, החומר הוא נוח ללמידה ובעיקר כזה שהוא פרקטי ואינו תאורטי ומבזבז זמן, כפי שיש בהרבה מאוד אוניברסיטאות.

להכין למבחן הגדול

המקום הכי טוב לקבל בו הכשרה מקצועית בתחומים הכלכליים והבנקאים הוא מכללת אורין שפלטר. המכללה היא הטובה והמובילה בארץ בתחום הכלכלה והיא מציעה מסלולי לימודים בתחומי המשכנתאות, הביטוחים וייעוץ ההשקעות. המכללה מכינה את הסטודנטים למבחני הלשכה של משרד האוצר והלשכה לניירות ערך ואף מעודדת אותם לצאת ולעבוד בחברות גדולות כדי לצבור ניסיון וכסף תוך כדי הלימודים. מסלול הלימודים במכללה הוא כשנתיים בלבד, והשיעורים נערכים בשעות הערב ובימי שישי. בנוסף, הסטודנטים יכולים ליהנות מהעובדה שכל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר המכללה, והם אף יכולים ללמוד מהבית תוך כדי שהם שומרים על אורח חיים רגיל מבחינה אישית ומקצועית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.