לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הבחירה הנכונה

תחום הבנקאות הוא תחום נרחב מאוד, ולעיתים קשה להבין לאן אפשר להגיע כשעובדים בו. הרבה מאוד אנשים בוחרים בשוק ההון ובביטוח לאור העובדה שמדובר בתחומים רווחיים מאוד עם הרבה מאוד אפשרויות של קידום והתפתחות אישית. כאשר רוצים להיכנס לתחומים הללו, שווה להתחיל במכללת אורין שפלטר. המכללה מציעה מסלולי לימודים מגוונים, כולל בביטוחים פנסיוניים, ויכולה לעזור לאנשים להיכנס לחברות הגדולות ביותר במשק.

במכללה ניתן להוציא תואר שני בבנקאות ולעלות על המסלול המהיר להצלחה. במכללה מלמדים המרצים הטובים והאיכותיים ביותר, דרכם אפשר ללמוד את כל התחום, בלי קיצורי דרך, ולצאת לעבוד עם ארגז הכלים הטוב והמגוון ביותר שיש בשוק.

הדרך הכי טובה לעשות כסף היא בדרך כלל בעזרת עוד כסף. השקעות נכונות הן רווחיות יותר מכל סוג של עבודה ולכן אנשים שרוצים להרוויח בענק, נכנסים לתחום הכלכלה. אנשים משייכים את תחום הכלכלה לעולם הבנקאות, אם כי חשוב לדעת כי יש הרבה מאוד תתי תחומים בעולם הזה וכל אחד מהם יכול להיות שונה במהותו מהאחר. לימודי כלכלה נעשים לרוב במכללות ובאוניברסיטאות המובילות, אך יש הרבה מאוד תחומים אותם אפשר ללמוד במכללה מקצועית, ובכך לקצר תהליכים ולהיכנס לשוק התעסוקתי בצורה חלקה ונוחה יותר.

כאשר בוחנים את האופציה של תואר שני בבנקאות ושוק ההון צריך לשקול את כל הכיוונים ולראות שכדאי מאוד ללמוד במכללות המקצועיות. במכללה כמו אורין שפלטר, שהיא הטובה והאיכותית ביותר בשוק, אפשר ללמוד תחומים כמו משכנתאות, ייעוץ השקעות וביטוח ולעבור מסלול לימודים של שנתיים בלבד, בשיעורים שנערכים בערב ובימי שישי. מרבית השיעורים אף מצולמים ומועלים לאתר המכללה, כך שהסטודנטים יכולים ללמוד מהבית תוך כדי שהוא עובדים. יתרה מכך, הרבה מאוד סטודנטים מקבלים עידוד מהמכללה לצאת ולעבוד בתחום כדי לצבור ניסיון ו-ותק ולקבל יתרון משמעותי על פני הרבה מאוד אנשים אחרים. מכללת אורין שפלטר מאפשרת לכם ללמוד לימודי הוצאת רישיון יועץ משכנתאות, רישיון סוכן ביטוח ועוד.

פופולארי ויעיל

המונח לימודי בנקאות הוא רחב מאוד ולכן כאשר לומדים לתואר אקדמי מקבלים הרבה מאוד שיעורים שהם אינם רלוונטיים או תיאורטיים בלבד. במכללה מקצועית מקבלים לימודים שהם מאוד פרקטיים וכאלו שמכינים בצורה מעשית לעבודה בתחום. אנשים הלומדים בתחומים כמו משכנתאות וביטוח יכולים להיכנס לשוק בגיל צעיר מאוד ולהגיע למשכורות שעמיתים שלהם יכולים רק לחלום עליהם, גם אלו שעובדים בבנקים בתפקידים זוטרים ורק מחכים לקבל את הקביעות המיוחלת. לימודים במכללה מקצועית הם פופולאריים מאוד כיום, ולא בכדי, שכן הם מנצלים את הזמן בצורה מקסימלית ומעניקים כלים פרקטיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.