לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

החלק הקשה ביותר בכל סוג של אתגר הוא להתחיל. אנשים מתקשים לבצע את הצעד הראשון ולאחר מכן, כאשר הם בתוך הסיפור, העניינים הופכים לפשוטים יותר. לרוב, ההתחלה היא עניין של החלטה אותה צריך לקבל, והשאר כבר אמור לזרום, וזה נכון בעיקר לתחומים שצריך ללמוד אותם, ופי כמה בתחומים כלכליים. הבחירה במקצוע היא אינה פשוטה והיא נעשית בגיל צעיר יחסית, אך לרוב, הדבר שקוסם למרבית האנשים הוא כסף, ומציאת דרך קלה לעשות אותו. לכן, הרבה מאוד אנשים נכנסים כיום אל שוק ההון מתוך רצון להתמקצע בו ולהפוך אותו למרכז חייהם המקצועיים.

הרבה מאוד שואלים את עצמם לגבי שוק ההון איך מתחילים ומה הדבר הראשון שצריך לעשות. ובכן, הדבר הכי חשוב הוא לבחור את המכללה הטובה ביותר כדי לקבל הכשרה איכותית שתכין את הסטודנטים לדינמיקה של השוק. מדובר בתחום בו מאוד קל להפסיד כסף ולכן חשוב לדעת לנתח את השוק, לחזות מגמות ולדעת כיצד לא להסתכן יתר על המידה. כאשר לומדים את התחום בצורה מקיפה ועושים את הבחינות הנכונות, קל יותר להתחיל לעבוד, לייעץ ולהשקיע. כיום, המכללה הטובה ביותר ללמוד בה ייעוץ השקעות בשוק ההון בארץ היא מכללת אורין שפלטר.

אחוזים גבוהים

מכללת אורין שפלטר היא זו שמכינה את הסטודנטים שלה בצורה הטובה ביותר לשוק עצמו, ולמה שמקדים אותו – מבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך. מדי שנה, שולחת המכללה את מרבית הנבחנים למבחן, ולמרות אחוזי מעבר נמוכים באופן כללי, באורין שפלטר מצליחים לשמור על אחוזים גבוהים במיוחד ולהכניס הרבה מאוד אנשים איכותיים אל תוך שוק ההון. הסטודנטים מקבלים תנאים טובים מאוד, שכוללים לימודי ערב, שיעורים מצולמים וזמן אישי עם מרצים שנחשבים לטובים ביותר בארץ בתחומם. ניהול השקעות עצמאי של תיקי לקוחות אפשרי רק כאשר יש לכם רשיון בתחום. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.