לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להיכנס לעולם רווחי

מקצועות כמו ייעוץ השקעות, ייעוץ משכנתאות ועבודה בתחום הביטוח הם מקצועות מבוקשים מאוד, וכאלו שלא דורשים תנאי קבלה גבוהים מדי ולא תואר אקדמי ארוך. כדי להיכנס אל תוך עולם הבנקאות צריך ללמוד במכללה מקצועית, במסלולים שהם נוחים מאוד ובעיקר פרקטיים. כלומר, הלימודים הם מהירים, החומר הוא נוח ללמידה ובעיקר כזה שהוא פרקטי ואינו תאורטי ומבזבז זמן, כפי שיש בהרבה מאוד אוניברסיטאות.

קורס בנקאות במכללת אורין שפלטר מכין את הסטודנטים לעבודה בתור מנהלים של תיקי לקוחות. המנהלים יכולים לייצר רווח ללקוחות שלהם עם הידע הנרכש ובכך להרוויח הרבה מאוד כסף על עמלות ואלמנטים נוספים. המכללה מייצרת בכל שנה הרבה מאוד מנהלים המשתלבים במשרות בכירות בשוק העבודה.

אחד השירותים הכי בסיסיים שכל אדם צריך הוא שירות בנקאות טוב. בנק הוא לא רק מקום בו שמים את הכסף למשמר, אלא מקום בו אפשר להשקיע, להזיז כספים ממקום למקום, לקבל אשראי, צ'קים וכל מה שצריך להתנהלות כלכלית נכונה. בבנק עובדים הרבה מאוד אנשים שכן יש צורך גדול בבנקאים איכותיים שיודעים לנהל חשבונות, לעזור לאנשים וכמובן, להביא רווח אל הבנק. לא פשוט להיכנס לעבודה בבנקים הגדולים, שכן רובם מעסיקים את העובדים המתחילים בחוזים זמניים, ורק לאחר כמה שנים מעניקים לעובדים הטובים ביותר את הקביעות המיוחלת. כדי להיות עובד איכותי, צריך לקבל את ההכשרה הנכונה, והיא לאו דווקא נמצאת באוניברסיטאות הגדולות.

לימודי שוק ההון למתחילים

יש הרבה מאוד סוגים של קורסי בנקאות, אך כאשר רוצים להתמקצע ולקבל כלים פרקטיים לעבודה בשטח, העדיפות היא ללמוד במכללה מקצועית. קורס בנקאות הוא שם מקיף מאוד, ויש קורסים שהם הרבה יותר נקודתיים ותורמים לסטודנט, כמו קורסים בנושא משכנתאות, ייעוץ השקעות וגם בתחומי הביטוח. המכללה הטובה ביותר בתחומים אלו היא מכללת אורין שפלטר, שמספקת קורסים כלכליים במגוון עצום של תחומים ובעיקר בתנאים נוחים. מכללת אורי שפלטר מציעה לימודי ייעוץ השקעות לבעלי תואר מקוצרים כך שיוכלו להוציא מהר את הרשיון. 

כל הכלים הפרקטיים

מסלולי הלימודים באורין שפלטר אורכים כשנתיים בלבד, בהם הסטודנטים יכולים להיכנס ולעבוד בתחום תוך כדי התואר. במכללה נמצאים המרצים האיכותיים ביותר בארץ והם מעניקים לסטודנטים את הכלים העדכניים והטובים ביותר כדי להיכנס לשוק התעסוקה הכלכלי בצורה הטובה ביותר. לימודי כלכלה הם קשים ומתישים, ובמיוחד כאשר הם נעשים באוניברסיטאות, שדורשות ויתורים גדולים מהסטודנטים שלהם, אך כאשר כל מסלול הלימודים נעשה בצורה קלה יותר, עם אפשרויות לימוד שונות, אפשר ליהנות מהתואר, לעבוד תוך כדי ואפילו למצוא זמן כדי לטפח את החיים האישיים. בעזרת תואר מקצועי, החיים המקצועיים מתחילים מוקדם יותר, וזה משפיע על כל שאר האלמנטים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.