לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הצורך במשכנתא קיים כמעט אצל כל אדם שרוצה לקנות דירה בישראל, אך התהליך הוא כזה שמוכר רק למעטים. לא הרבה אנשים מבינים את המשכנתא לעומק, וחושבים שהבנק נותן סכום כסף, ועל הלווה להחזיר סכום כסף גבוה יותר (עם ריביות) בטפטופים למשך 30 שנים. עם זאת, המציאות היא אחרת, יש הרבה מאוד מסלולי תשלום, מדדים, מט"ח, ריביות ועוד הרבה מאוד פרמטרים שקובעים את טיב המשכנתא. הלווה חייב לזכור שהוא לקוח, ולמרות שהכוח הוא אצל הבנקים, אפשר לעשות הרבה מאוד פעולות שיורידו בעלויות הגבוהות.

הפעולה הכי טובה וחכמה שאפשר לעשות היא לקבוע פגישה עם יועץ משכנתאות ולשמוע מה יש לו להגיד. יועץ משכנתאות טוב אמור לנתח את הלווה מבחינה כלכלית, כולל הוצאות, הכנסות, צפי לשנים הקרובות ועוד הרבה מאוד פרמטרים שבונים פרופיל כלכלי מלא. עם זאת, העבודה שלו לא נגמרת שם, שכן הוא צריך גם לעזור במשא ומתן מול הבנק, ועליו לנסות ולהוריד את הריביות בצורה משמעותית. אין כל ספק שיועץ משכנתאות איכותי יכול להחזיר את ההשקעה שנעשתה בו במהרה ולחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך תקופת ההחזר הארוכה. אם אתם רוצים להוציא רשיון יועץ משכנתאות בואו לברר על ללמוד את התחום במכללת אורין שפלטר. 

המלצות וביקורות

חשוב להיפגש עם כמה יועצי משכנתאות ולבצע סוג של סקר שוק, בדיוק כמו זה שעושים מול הבנקים בנושא המשכנתא. נסו לשמוע המלצות ולקרוא ביקורות ברשת על מנת לקבל את התמונה המלאה לפני שמקבלים את ההחלטה. ישנם יועצים שעובדים בחברות גדולות במשק ומנגד, יש יועצים פרטיים שיכולים גם הם לעשות עבודה טובה מאוד. בתוך כך, חשוב מאוד לבדוק גם את ההכשרה שקיבל היועץ והאם הוא למד במכללה מקצועית טובה. שמה של מכללת אורין שפלטר הולך לפניה, כאשר במכללה המובילה בארץ בתחום, כולל מסלולי לימודים מרשימים ומרצים מהשורה הראשונה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.