לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אנשים שואלים את עצמם מה מתאים לי ללמוד? אם בעבר התשובה הייתה פשוטה, כיום האופציות העומדות לפני הסטודנטים רק הולכות ומתרבות מדי שנה. לפני שאתם עונים על השאלה אתם צריכים קודם כל לברר בינכם לבין עצמכם האם אתם מעוניינים במסלול קצר של כמה חודשים או שאתם מוכנים להשקיע קצת יותר ואף לעבור מבחנים מתאימים.

לימודים במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים מדי שנה עשרות קורסים והכשרות מעשיות באופן מקוון או פרונטלי. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום ההשכלה הפיננסית והביטוח ואנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. כמו כן, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

מה מתאים לי ללמוד


מכללת אורין שפלטר מלמדת קורסים והכשרות קצרות טווח בתחום המשכנתאות והנדל"ן ובתחומים רבים נוספים. אנחנו מלמדים קורסים בביטוח עבור רפרנטים וחתמי ביטוח המכשירים אתכם לעבודה בתוך כמה חודשים בלבד. כל מסלולי הלימוד שלנו שמים דגש מרכזי על הכנה פרקטית לעבודה ועל לימוד תיאורטי ברמה הגבוהה ביותר שניתן. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בכל תחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

לימודים ללא תנאי קבלה


מכללת אורין שפלטר מעניקה לכם הזדמנות לרכוש מקצוע ללא תנאי קבלה! אנחנו מלמדים קורסים לימודי ביטוח פנסיוני והכשרות מעשיות שלא דורשים כל תנאי קבלה מיוחדים והם פתוחים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע לחיים. בכמה חודשים בלבד או בזמן קצר של שנה וחצי עד שנתיים תוכלו לבנות את העתיד המקצועי שלכם!


אז למה אתם מחכים? מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלולי הלימוד אצלנו? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.