לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

פופולארי ואטרקטיבי

כל אדם שחוזר מהטיול הגדול של אחרי הצבא שואל את עצמו מה כדאי לי ללמוד ויותר מכך, היכן כדי לי לעשות זאת. זוהי שאלה מורכבת מאוד, אם כי חשובה וכזו שצריך לתת עליה את הדעת. ברוב המקרים, מדובר בהתחייבות ארוכת טווח וכזו שגם יהיה קשה להחליף. בגלל כל הפרמטרים הללו, אנשים מחליטים לבחור בתארים מקצועיים, שגם הופכים ליותר פופולאריים ואפקטיביים בשנים האחרונות, וגם מאפשרים מסלול לימודים ממוקד יותר, אך גם כזה שמאפשר לעבוד תוך כדי הלימודים, גם בתחום של הלימודים עצמם.

עבור אנשים שרוצים להיכנס לתחום הפיננסי המבוקש, מכללת אורין שפלטר מציעה את הפתרון האידיאלי. המכללה מציעה מגוון קורסים בנושאים של משכנתאות, ביטוחים ושוק ההון, ויכולה לעזור לאנשים להיכנס לתחום מקצועי מבוקש ורווחי.

תקופת סיום השירות הצבאי היא תקופה מאוד מבלבלת ואנשים רבים שואלים את עצמם מה כדאי לי ללמוד כדי לעסוק בו בחיי. השאלה הזו היא קריטית לעתיד, והיא מגיעה עם מגוון שאלות אחרות הנוגעות לעתיד המקצועי, הכלכלי והאישי כאחד. השאלות הללו מעסיקות כל אחד בתקופה הרגישה הזו, והלחץ הוא גדול, אך חשוב לקחת משהו שהוא פרקטי שיש לו ביקוש בחוץ, ולא ללמוד מקצוע כללי או רחב מדי, שלאחר מכן אין כל כך מה לעשות איתו. יש להיות החלטיים ולנסות לשלב גם משהו שמצטיינים בו, ולראות איך אפשר להתפתח ולהתקדם בו.

לימודי ביטוח

לא מעט אנשים מחליטים כיום להתחיל ללמוד ולעסוק בתחום של ייעוץ משכנתאות וייעוץ פנסיוני, אם כי חשוב מאוד לבחור מכללה איכותית ונכונה. מכללת אורין שפטלר היא המכללה המקצועית הטובה והאיכותית ביותר כיום בישראל, הן מבחינה האקדמית והן מבחינת התנאים. במכללה מקפידים לשים דגש על עזרה לסטודנט בכל תחום שהוא, בין אם מדובר על צפייה בכלל השיעורים הנדרשים באינטרנט או על דרבון הסטודנטים לקחת עבודה במשרה מלאה במקביל ללימודים וזאת מתוך הבנה כי אנשים שיתחילו לעבוד מוקדם יותר יקבלו יתרון על המתחרים שלהם בשלב כזה או אחר. מדובר בתחום בו הוותק והניסיון הם מאוד חשובים. אם אתם רוצים ללמוד מקצוע מבוקש, דעו כי מכללת אורין שפלטר מאפשרת לכם ללמוד מגוון מקצועות וכל אחד מבוקש בתחומו. 

המובילה בשוק

הבחירה במוסד לימודי היא לא פחות חשובה מהבחירה של המקצוע אותו רוצים ללמוד. חשוב לציין כי מרבית מקומות העבודה מסתכלים היטב בקורות החיים של המועמדים ומעדיפים לזמן לראיונות עבודה את אותם אנשים שלמדו במכללות מוכרות וגדולות. אחת הסיבות בגינן מכללת אורין שפטלר נחשבת למובילה זמן רב כל כך, הינה כי היא מבינה את מה באמת חשוב לסטודנטים ומכינה אותם בצורה הטובה ביותר למבחני ההסמכה הנדרשים במקצועות הפיננסים אותם היא מלמדת זה שנים רבות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.