לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המרדף אחרי כסף הוא אינסופי ואנשים כל הזמן מנסים לשפר את מעמדם המקצועי כדי לשפר את מעמדם הכלכלי. הדרך הכי טובה לעשות כסף היא כמובן בעזרת עוד כסף, ולכן כל אחד רוצה להגיע למצב כלכלי מספיק טוב כדי להשקיע בשוק ההון. שוק ההון הוא שוק כלכלי דינמי בו אפשר להשקיע ולקבל תמורה גדולה, אך לא מבלי להסתכן כמובן. כדי להצליח בשוק ההון, צריך להבין בו בצורה אבסולוטית, לדעת לנתח אותו ולבצע תחזיות מדויקות, ולכן, מדובר בתחום מאוד פופולארי. אנשים רבים שואלים את עצמם לגבי לימודי שוק ההון תואר אקדמי או לחילופין, תואר מקצועי שיאפשר כניסה מהירה ונוחה יותר לתחום. אם אתם מחפשים על קורס שוק ההון המלצות, נפנה אתכם לסטודנטים שלמדו אצלנו את הקורס. 

דווקא בתחומי הכלכלה השונים, התארים המקצועיים הם יותר פרקטיים, ובמיוחד כאשר יש מכללות מקצועיות איכותיות מאוד כיום. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה כיום בשוק, עם מגוון רחב של מקצועות כלכליים אותם אפשר ללמוד. המכללה מציעה מסלול של ייעוץ השקעות, שיכול לתת את כל הכלים הדרושים כדי ללמוד את שוק ההון ולהתחיל להרוויח ממנו במהרה. היתרון הכי גדול בתואר מקצועי במכללת אורין שפלטר הוא הפרקטיות של חומר הלימוד. במכללה לא מבזבזים זמן עם חומר תיאורטי ולא חשוב, ונכנסים ישר לעובי הקורה, עם מיטב המרצים בארץ.

שגרת חיים רגילה

מסלולי הלימודים במכללת אורין שפלטר אורכים כשנתיים בלבד והשיעורים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, כך שכל הסטודנטים יכולים לנהל שגרת חיים רגילה של עבודה מסודרת וחיים פרטיים, וזאת בניגוד לשעבוד שמתרחש כאשר בוחרים באוניברסיטאות. למעשה, במכללה אף מעודדים את הסטודנטים לעבוד בתחום תוך כדי התואר, כדי לצבור ניסיון, ידע ו-ותק, ולהשיג יתרון על פני המתחרים. המכללה היא זו שמכינה את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ושל משרד האוצר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.