לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אומץ ונכונות

המרדף האינסופי של אנשים אחרי כסף הוא די מוצדק, מפני שמי שרוצה להעניק לו ולמשפחתו חיים טובים, חייב לחשוב מחוץ לקופסה. המשכורות בישראל הן לא גבוהות במיוחד ביחס ליוקר המחייה, ולכן אנשים חייבים להשקיע ולהיות אמיצים כדי להכניס עוד כסף הביתה. יש הרבה דרכים לעשות עוד כסף, אך הדרך הכי חכמה היא באמצעות השקעת נכונות, ובאמצעות יועצים שמכוונים לדרך הנכונה.

לימודי הבנקאות ושוק ההון במכללת אורין שפלטר פתוחים לכולם, ותנאי הקבלה הם די מזמינים. כדי להיכנס למסלול הלימודים האיכותי אין צורך בתעודת בגרות או במבחן פסיכומטרי וכלל אחד יכול למצוא את עצמו בתוך שנה או שנתיים בחברות הייעוץ הגדולות בשוק.

שוק התעסוקה בישראל בנוי כך שמרבית התפקידים הבולטים והמוערכים מצריכים תואר אקדמי כלשהו. תואר אקדמי הוא מאוד משעבד, שכן לרוב מדובר על לימודים מאוד אינטנסיביים שאורכים שלוש או ארבע שנים ומצריכים תשומת לב מלאה. לרוב, לא ניתן לעבוד במהלך התואר, ולמעשה, נכנסים לשוק העבודה רק באמצע שנות ה-20. אנשים רבים לא מוכנים לדרך חיים שכזו, בגלל חוסר סבלנות או חוסר התאמה, ומחפשים את האלטרנטיבה האיכותית ביותר, וכזו שתאפשר להם לשמור על אורך חיים שמתאים להם, כזה שכולל רכישת השכלה, עבודה וחיים פרטיים.

לימודים בשוק ההון

תחום הכלכלה הוא כזה שמושך הרבה מאוד אנשים, ויש לו הרבה מאוד זרועות. מרבית האנשים רוצים להיכנס למשרות קבע בבנקים, וכדי לעשות זאת, הם לומדים את אחד מתחומי הבנקאות באחת מהאוניברסיטאות המובילות. עם זאת, ניתן ללמוד תחומים רבים של כלכלה במכללות מקצועיות וליהנות מתנאים הרבה יותר טובים. כאשר בוחנים את הנושא של לימודי בנקאות ושוק ההון תנאי קבלה ניתן לראות שבמכללת אורין שפלטר, שהיא המובילה בתחום בישראל, אפשר ללמוד נושאים כמו משכנתאות, ביטוח וייעוץ השקעות במסלולים מקוצרים ואיכותיים, ובמקביל, להתחיל לעבוד בתחום ולנהל גם חיים אישיים. תפקידו של יועץ השקעות בבנק הוא לעזור ללקוחות הבנק להחליט איפה להשקיע את הכסף שלהם. 

להתחיל מוקדם

במכללת אורין שפלטר הלימודים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, ובנוסף, המכללה מאפשרת לסטודנטים שלה לצפות בשיעורים דרך אתר המכללה, כך שניתן ללמוד גם אך ורק בבית, בזמנם החופשי של הסטודנטים. במכללה יש את שורת המרצים האיכותית ביותר בארץ, בכל תחום ומדובר בהוכחה אמיתית שניתן להתקדם ולהרוויח בענק בתחומי הכלכלה, גם בעזרת תואר מקצועי. המכללות המקצועיות צוברות תאוצה ומעניקות אפשרויות רבות כיום לאנשים רבים, שרוצים את קיצור הדרך המשמעותי הזה, להתחיל ולהיכנס לשוק התעסוקה כבר בגילאים מוקדמים, וללא מאמץ שהוא מוגזם, מיותר וחסר פרופורציות לעיתים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.