לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מבחן הפסיכומטרי הוא אחד המבחנים הקשים והמאיימים ביותר על צעירי ישראל. מדובר במבחן מורכב שבוחן מספר פרמטרים ונושאים, שהציון הסופי שלו עלול להכריע באיזה מקצוע כדאי לנבחן לבחור, והאם הציון הוא מספיק למקצוע שרצה. לרוב, ההכנה לפסיכומטרי לוקחת כמה חודשים ומרבית האנשים אף נרשמים לקורס מקצועי, קונים מספר ספרי לימוד ולמעשה מנתקים את עצמם מחיים אישיים למשך כל התקופה. יש אנשים שאף לוקחים את המבחן במהלך התיכון או השירות הצבאי, אך לרוב הוא נעשה עם השחרור ולפני הטיסה לטיול הגדול.

לימודי ביטוח

המבחן הוא מאוד קשה ולכן, מי שלא חייב לעשות אותו פשוט מדלג עליו, ולמרבה ההפתעה, יש הרבה מאוד מסלולי לימודים איכותיים אליהם אפשר להתקבל מבלי לבצע את המבחן. הדבר נכון בעיקר ללימודים במכללות מקצועיות, ואפילו בתחומים מבוקשים ורווחיים כמו בנקאות. כיום ניתן לבצע לימוד בנקאות בלי פסיכומטרי במכללות המקצועיות, אך העדיפות היא להתמקד ולא לבחור במקצועות כלליים. יש כמה דרכים אליהן אפשר לפנות, כשהמקצועות הפופולאריים ביותר הם אלו שקשורים לתחום לימודי ייעוץ משכנתאות, ייעוץ ההשקעות ותחום הביטוח, שאלו תחומים שאפשר להרוויח בהם הרבה, יש להם ערך מוסף, ואפשרויות קידום ואף פתיחה של עסק עצמאי.

מגוון יתרונות

כדי להצליח בתחום צריך לקבל בסיס טוב, בדמות הכשרה איכותית. כיום, המכללה המקצועית הטובה ביותר בארץ היא מכללת אורין שפלטר, שמתמחית במגוון תחומים כלכליים בעולם העסקי של היום. המכללה מעניקה מגוון עצום של יתרונות ובונוסים לסטודנטים שלה, וזה מתחיל מלימודים שנערכים בערב ובימי שישי, ובשני קמפוסים בתל אביב ובחיפה, אליהם הגישה קלה במיוחד. בנוסף, כל השיעורים מצולמים ועולים לאתר המכללה, כך שהסטודנטים יכולים ללמוד מהבית, ובמקביל, להיעזר בשירותם של כמה מהמרצים הטובים והאיכותיים ביותר בארץ, שמכינים אותם למבחני הלשכה של משרד האוצר והרשות לניירות ערך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.