לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות, הרבה מאוד אנשים מבינים כי הם צריכים לעבוד במקצוע המעניק להם ערך מוסף, ואף לעשות ויתורים על מנת להגיע למקצוע כזה. המטרה היא לא לעבוד בעוד עבודה משרדית סתמית ממנה אי אפשר להפיק תועלת או סיפוק. לכן, יותר ויותר אנשים בוחרים לעבוד בתחום ייעוץ המשכנתאות וזאת מתוך הבנה כי הם רוכשים לעצמם מקצוע משמעותי שילווה אותם לכל אורך חייהם, ולא פחות חשוב, הם מקבלים מקצוע שכמעט כל אדם במדינת ישראל זקוק לו בצורה כזו או אחרת. מבחינת יועץ משכנתאות שכר הוא דבר שמשתנה עם השנים, וגם אם בתחילת הקריירה, השכר מעט נמוך, אפשר להגדיל אותו במידה שמבצעים את התפקיד בצורה נכונה.

לאור הביקוש הרב לתפקיד של יועץ משכנתאות שכר ישנן לא מעט מכללות המציעות לסטודנטים להגיע וללמוד אצלם. חשוב מאוד לשים לב כי אתם לא בוחרים במכללה לא מוכרת, וכזו שלא מכינה אתכם עם כלל החומר הנדרש לתפקיד. המכללה המובילה בישראל בתחום המשכנתאות הינה מכללת אורין שפטלר, ששמה דגש על הסטודנטים ומאפשרת להם לעבוד תוך כדי התואר. המכללה מעניקה תנאים איכותיים כמו שיעורים בשעות הערב, מסלול מקוצר של שנתיים בלבד, צפייה בשיעורים באינטרנט ועוד מגוון הטבות, וזאת כמובן תוך כדי שמירה על רמה לימודית גבוהה והכנה מקיפה לתחום. נדרשים עבור רשיון יועץ משכנתאות לימודים של תעודה. אנו במכללת אורין שפלטר מציעים לימודים מובילי בתחום. 

עמידה ביעדים

שכר הבסיס של יועץ משכנתאות מתחיל עשוי מעט להרתיע אנשים, אך חשוב מאוד לזכור כי מדובר בעבודה לאנשים שאפתנים וכאלו שאוהבים לאתגר את עצמם כדי להרוויח בענק. כמובן שעמידה ביעדים תתגמל אתכם בבונוסים נאים, ובמגוון הטבות נוספות. יועצי משכנתאות איכותיים יודעים לא רק להרוויח בגדול, אלא גם לסייע לאנשים אחרים לחסוך כסף במשכנתאות שלהם ובכך להשיג את הסיפוק מהעבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.