לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום המשכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ההתחייבות הכלכלית המשמעותית בחייהם של האנשים הממוצעים בישראל היא המשכנתא. אנשים זקוקים לכל עזרה שיוכלו לקבל על מנת לקנות דירה, ומעבר להורים, יש גם צורך בבנק שיוכל לתת את מרבית הסכום, רק כדי שאנשים יוכלו להחזיר אותו, עם ריבית, מדי חודש. משכנתא היא אינה דבר קבוע והיא מושפעת מהרבה מאוד אלמנטים, ולכן, חשוב לדעת למקסם אותה עבור הלווה. כיום, יש חברות ייעודיות שעוזרות לאנשים לקחת את המשכנתא הנכונה, ולשלם כמה שפחות לאורך השנים.

לימודים בשוק ההון

העבודה בתוך חברת ייעוץ משכנתאות היא מאוד מבוקשת ורווחית, וכדי להיכנס אליה צריך ללמוד במקום הנכון. במכללה המקצועית שלאורין שפלטר מעניקים לסטודנטים את מסלול הלימודים האיכותי ביותר, כולל סטאז' ברמה גבוהה, כדי להתחיל לעבודה בתחום בהצלחה.

מקומות עבודה רבים יכולים להיות מאוד רווחיים עבור העובדים שלהם, ולא רק מבחינת שכר הבסיס. בהרבה מקומות, במיוחד בתחום הכלכלה, הביטוח, ייעוץ ההשקעות והמשכנתאות, אפשר להשיג עמלות ובונוסים רבים כתוצאה מעבודה טובה ואיכותית. ההתלבטות הגדולה של כל מי שמגיע לשלב מסוים בחיים המקצועיים בתחום הכלכלה, היא האם לפתוח חברה עצמאית או לעבוד בתוך חברה גדולה וליהנות מגב כלכלי מסוים. התשובה היא אינדיבידואלית, ואם מחפשים תשובה בתוך תחום המשכנתאות, התשובה היא לרוב להישאר בחברות הגדולות.

חברת ייעוץ משכנתאות טובה יכולה להיות מקפצה מקצועית משמעותית עבור הרבה אנשים שמחפשים את עצמם בתוך התחום. בשונה מהרבה תחומים כלכליים אחרים, בייעוץ משכנתאות יש משהו מאוד מספק, שכן אפשר לעזור לאנשים לחסוך הרבה מאוד כסף. ההשקעה של אנשים בייעוץ משכנתאות מחזירה את עצמה במהרה, ולכן, אנשים לא מחפשים הרפתקאות בדמות יועצים פרטיים, אלא הולכים לחברות המוכרות כדי לקבל את השירות המקיף ביותר. כדי להיות יועץ משכנתאות איכותי צריך ללמוד במקום טוב ולקבל את ההכשרה הרלוונטית ביותר. ייעוץ משכנתאות מצריך תעודה מקצועית ולא תעודה אקדמית ולכן, מכללת אורין שפלטר היא המקום הנכון ביותר ללמוד בו ייעוץ משכנתאות נכון להיום. לימודי ייעוץ משכנתאות של מכללת אורין שפלטר מובילים היום בתחומם. 

מקבלים עידוד

המכללה פתחה לאחרונה קורס משכנתאות ייעודי עבור אנשים שמחפשים להתמקצע ולהתחיל לעבודה בחברת ייעוץ משכנתאות גדולה. מעבר לכך שהתנאים באורין שפלטר הם נוחים מאוד, הסטודנטים למעשה מקבלים עידוד להיכנס לעבודה בתור עובדים זוטרים כבר במהלך התואר. זה מתאפשר בזכות העובדה שהשיעורים נערכים בשעות הערב, השיעורים מועלים לאתר המכללה במלואם וצוות המרצים נמצא לרשותם של הסטודנטים בכל עת. המכללה מכינה את הסטודנטים בצורה מדויקת למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ואחוז העוברים של הבחינה הוא גבוה במיוחד אצל יוצאי אורין שפלטר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.