לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 לימודי הכלכלה על שלל סוגיה הם מסוג התחומים הפופולאריים ביותר כיום עבור אנשים צעירים שמחפשים את דרכם בחיים המקצועיים. אנשים מבינים כי מדובר בתחום מבוקש, פרקטי וכזה שיכול להיות מאוד רווחי עבור אנשים המצטיינים בעבודתם. לרוב, אנשים שלימודי כלכלה יובילו אותם לתפקיד באחד הבנקים הגדולים, ולתפקיד איכותי, אך לא זה תמיד המצב. כדי להגיע לתחום בנקאות לימודים איכותיים הם קריטיים ויש לחפש היטב היכן כדאי ללמוד. כיום, יש מספר מכללות מקצועיות טובות שמעניקות תואר מקצועי ופרקטי בנושאים שונים כמו משכנתאות, ייעוץ השקעות וגם בנושאי ביטוח.

המכללה הטובה והאיכותית ביותר כיום בתחום היא מכללת אורין שפלטר. המכללה מעניקה מספר מסלולים בתחום הבנקאות והכלכלה, והיא מכינה את הסטודנטים למבחנים הלשכה של משרד האוצר או של הרשות לניירות ערך, בהתאם למסלול הנבחר. יש יתרונות רבים בבחירה בלימודים מקצועיים, והם מתחילים מתנאי קבלה נמוכים, שלא דורשים פסיכומטרי או אפילו תעודת בגרות. מסלול הלימודים אורך כשנתיים בלבד, והלימודים הם מאוד פרקטיים וממוקדים, בניגוד ללימודים באוניברסיטאות הגדולות, בהם יש הרבה לימודים תיאורטיים. במכללות המקצועיות מקבלים כלים אמיתיים ונכונים שיכינו את הסטודנטים לעבודה בתחום.

לחסוך זמן וכסף

המכללה שמה דגש מרכזי על שדרוג תנאי הסטודנטים ולמעשה מאפשרת להם ללמוד דרך המחשב בבית, בזמנם, שכן כל השיעורים עולים לאתר המכללה. לרשות הסטודנטים עומדת שורת מרצים מהטובים ביותר בארץ, אשר מלמדים מספר מגוון של קורסים, כאשר כולם, ללא יוצא מן הכלל, רלוונטיים לעבודה בבנק, בחברת ביטוח, בחברת ייעוץ השקעות ו/או משכנתאות. לימודי בנקאות לא חייבים להתקיים במכללות הגדולות או באוניברסיטאות, כאשר אפשר לחסוך זמן, כסף ושיעורים תיאורטיים ולא פרקטיים, במכללות כמו אורין שפלטר, מהן אפשר לצאת לשוק העבודה עם ניסיון, ידע ודרייב להתקדם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.