לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום המשכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מערכת החינוך הישראלית מלמדת את התלמידים שלה הרבה דברים, אך דווקא כמה דברים חשובים נעלמים מן העין. למשל, מעטים יודעים איך לקחת משכנתא וכיצד עושים זאת בצורה נכונה. לכן, צריך לפנות ליועץ משכנתאות על מנת לקבל את כל המידע ולקבל את ההחלטות הנכונות. התחום של ייעוץ משכנתאות הוא מאוד מבוקש, והרבה אנשים רוצים להיכנס אליו, למען לקוחות ולמען עצמם.

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין

מכללת אורין שפלטר היא המקום הנכון והאיכותי ביותר המלמד את התחום, ועושה זאת בעזרת לימודים בתנאים נוחים, שמסתיימים בסטאז' במקומות איכותיים ובהכנה אבסולוטית למבחנים הרלוונטיים בלשכה לניירות ערך. משכנתאות הם חלק מהחיים של רובנו, וצריך ללמוד לחיות איתם בשלום.

המילה "משכנתא" היא אחת המילים המאיימות ביותר בלקסיקון העברי משום שאנשים מיד מחברים אותה להלוואה גדולה מאוד אותה צריך להחזיר באופן עקבי במשך כמה עשורים. בגדול, ההגדרה היא נכונה, אך מרבית האנשים לא מבינים שיש הרבה מרכיבים למשכנתא ויש הבדל גדול בין משכנתא בתנאים טובים למשכנתא שמשעבדת את הלווים לתקופה ארוכה. כל אחד שואל את עצמו איך לוקחים משכנתא בצורה הטובה ביותר, ויש לכך כמה תשובות. העובדות הן שלכל משכנתא יש ריביות ועלויות נוספות ובתור לקוחות, יש דרך להוריד אותן ולחסוך עשרות אלפי שקלים במהלך התשלום שלה. איך עושים זאת? בעזרת ידע ואנשי מקצוע. יועץ משכנתאות פרטי יכול לעזור לכם לקבל החלטה נכונה. 

משכנתא היא למעשה הלוואה שלוקחים בתנאי מסוימים. לרוב, מדובר על סכום כסף שנע סביב מיליון השקלים (כשני שליש מהסכום של דירת חמישה חדרים ממוצעת בפריפריה בישראל) וסכום הריביות מסתכם ב-300 עד 350 אלף שקלים. כמעט כל מי שקונה בית בישראל צריך לקחת משכנתא, ועליו להבין שהוא לקוח, והוא יכול לבדוק את התנאים בכל בנק בישראל. יש הרבה פרמטרים למשכנתא, כמו מסלולי תשלום שונים (צמוד מדד או לא צמוד מדד), מט"ח וכו'. חשוב לנסות לקרוא ולהבין, וגם להיעזר בשירותים מקצועיים כמו אלו של יועץ משכנתאות.

חסכון ענק

יש כיום יועצי משכנתאות איכותיים מאוד בישראל, שיכולים להביא לחסכון של עשרות אלפי שקלים בראייה של שלושה עשורים קדימה. מצד אחד, יש חברות ייעוץ גדולות ומנגד – חברות קטנות ופרטיות. תחום ייעוץ ההשקעות הוא רווחי מאוד, וגם כזה שמחזיר את ההשקעה במהרה, ולכן, הוא מבוקש מאוד. כל מי שרוצה ללמוד את התחום בצורה מקיפה, יכול לעשות זאת במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית הגדולה והאיכותית ביותר בישראל לכל מקצועות הכלכלה, לרבות תחום ייעוץ המשכנתאות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.