לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ביצוע של בחירה נכונה של אנשי מקצוע או שירותים שונים יכולה לחסוך הרבה מאוד כסף, כאבי ראש וזמן. כולנו מכירים את ההבדלים בין שירות טוב שמחזיר את ההשקעה ומעלה חיוך לבין שירות גרוע שמעלה דווקא את העצבים וגורם לעוגמת נפש. החשיבות עולה פי כמה כאשר מנסים לבחור יועץ משכנתאות טוב. כמעט כל מי שקונה בית בישראל זקוק למשכנתא, שכן אין להרבה אנשים הון עצמי כדי לשלם את המקדמה ללא העזרה מהבנק. הבנקים יודעים זאת, ומנצלים זאת עד הסוף עם ריביות גבוהות ופריסת התשלומים ל-30 שנים. למעשה, תחום המשכנתאות הוא הרווחי ביותר עבור הבנקים.

כדי להתמודד עם הקושי הזה, אנשים צריכים להבין שהם יכולים לשכור יועץ משכנתאות איכותי. השאלה הגדולה היא איך בוחרים יועץ משכנתאות שיחזיר את ההשקעה בו במהרה. התפקיד של היועץ הוא לנתח את המשפחה מבחינה כלכלית, לבצע תחזיות והשערות ובנוסף, לנהל משא ומתן עם הבנקים כדי להוריד עלויות. עבודה טובה של יועץ עולה כמה אלפי שקלים, אך החסכון יכול להגיע לכמה עשרות ואף מאות אלפי שקלים בראייה של 30 שנים קדימה. הדרך הכי טובה לבחור יועץ טוב היא בעזרת המלצות מפה לאוזן. אנשים אשר עובדים עם סוכנים יכולים להמליץ עליהם ולעזור לחברים להגיע ליועץ טוב. קורס יועצי משכנתאות של מכללת אורין שפלטר מוביל במיוחד. 

הכשרה איכותית

דרכים נוספות הן בדרך כלל באמצעות רשת האינטרנט, מפני שלכל יועץ כיום יש דף ברשתות החברתיות בו אפשר למצוא המלצות וביקורות, בכלי שהוא מאוד עוזר. יועץ טוב בדרך כלל גם קיבל הכשרה טובה ולכן יועצים שלמדו במקומות טובים, כמו המכללה המקצועית של אורין שפלטר, הם בהכרח איכותיים יותר, שכן הם קיבלו מסלול לימודים איכותי במיוחד, שכלל חלק מהמרצים ואנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.