לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

רווחי ומרשים

הדרך המקצועית שאנשים בוחרים יכולה להיות מגוונת, אם כי לרוב היא שלוחה של אותו מקצוע, שנובע מהמסלול האקדמי שנבחר. לכן, כאשר אנשים שואלים את עצמם איזה מקצוע כדאי ללמוד ולהתמקצע בו, חשוב להסתכל על כל הפרמטרים. אנשים שרוצים מקצוע מכובד, רווחי, מרשים וכזה שתנאי הקבלה אליו לא גבוהים, צריכים לבחון את התחומים הכלכליים כמו ייעוץ השקעות ומשכנתאות, שוק ההון ומכירת פוליסות ביטוח.

במכללת אורין שפלטר מציעים לסטודנטים מכל הגילאים מסלול לימודים נוח, עם תנאים טובים וכזה שמכין את הסטודנטים לעבודה באחת מהחברות הגדולות ביותר במשק, או כעצמאיים. באורין שפלטר מלמדים מיטב המרצים בארץ, והם אלו שנותנים את הטון הפדגוגי במקום.

השאלה איזה מקצוע כדאי ללמוד זו אחת השאלות שמעסיקות הרבה מאוד אנשים, ובעיקר חיילים שמתקרבים לשחרור שלהם מהצבא ומתחילים לחשוב באיזה תחום הם רוצים לעסוק בחייהם. אכן מדובר בהחלטה משמעותית וחשובה שעשויה להשפיע רבות על חייהם של אותם אנשים, אך יחד עם זאת אין מדובר בהחלטה שלא ניתנת לשינוי בעתיד. אחד מתחומי הלימוד שמושכים ומדברים אל לא מעט אנשים צעירים הינו התחום הפיננסי וזאת לאור העובדה כי מדובר בתחום רווחי, מאתגר וכמובן, כל אחד רוצה להיות בשליטה ולהבין מה קורה עם הכסף שלו.

מתוך הבנה כי מדובר בתחום משמעותי וחשוב עבור לא מעט אנשים, הוקמה מכללת אורין שפטלר המעניקה את האפשרות ללמוד ולהפוך להיות יועצים פיננסים במגוון רחב של תחומים, בין אם מדובר על תחום הביטוח, פנסיה, משכנתאות וכו'. מכללת אורין שפטלר נחשבת למקצועית ומובילה בתחומה כיום בישראל והלימודים בה הינם ברמה הגבוהה ביותר. הסטודנטים מקבלים כלים פרקטים ומקצועיים שיעזרו להם להיכנס בצורה חלקה לתחום שכולל עבודה טכנית וכן עבודה מול לקוחות עם מגוון רחב של בעיות ובקשות לעזרה. במכללת אורין שפלטר תוכלו להוציא תעודת יועץ משכנתאות

אוהבים מספרים?

הדגש במכללת אורין שפטלר הינו על הסטודנט במטרה להעניק לו את המוצר הטוב ביותר שניתן, הן מבחינת הרמה האקדמאית והן מבחינה כלל השירותים הנלווים, בין אם מדובר על אופציה ללימודי ערב או השלמת שיעורים דרך האינטרנט ועוד הרבה הטבות לסטודנטים. יתרון משמעותי נוסף הוא כי לאור העובדה כי הלימודים הינן לימודי ערב, ניתן לעבוד במשרה מלאה במקביל ולהתחיל להכיר את התחום מקרוב. המכללה אף מעודדת את הסטודנטים לפעול כך על מנת לצבור ניסיון, ידע ו-ותק בחברות המובילות, על מנת שיוכלו להשתלב ולהתקדם בהן, ואף לפתוח חברות עצמאיות בעתיד. תוכלו לעבור במכללה קורס יועץ פנסיוני

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.