לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום המשכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לקיחת משכנתא היא צעד משמעותי שמשפיע על אנשים למשך עשורים שלמים קדימה. זהו מהלך שצריך לדעת לעשות ויש לדעת שלא מדובר בהחזר חודשי קבוע, אלא במשהו שאפשר לשנות ולשפר באמצעות כוח צרכני. כדי לעשות זאת, צריך לפגוש יועץ משכנתאות פרטי אשר ידע לבחון את ההתנהלות הכלכלית של הלקוח, כולל הוצאות והכנסות, ולהמליץ לו באיזה דרך ללכת. בחירה נכונה משמעותה הרבה מאוד כסף לאורך השנים, ובהחלט אפשר להסתכל על פגישה עם יועץ כהשקעה לטווח ארוך.

קורסים בביטוח

מדובר בתחום נוצץ מאוד שהרבה אנשים רוצים להיכנס אליו וכדי לעשות זאת, עדיף ללמוד במכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלולי לימודים איכותיים בנושא של שוק ההון.

הצורך של אנשים בעזרה מקצועית אף פעם לא נגמר. בין אם מדובר בתיווך, עריכת דין, עבודות פיזיות ולמעשה כל סוג של ייעוץ. לכל עבודה יש סוג של יתרון שניתן ללקוח, אם כי מעטים המקרים מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה מבחינה כספית. ייעוץ משכנתאות הוא בדיוק כזה – שירות איכותי שמחזיר את ההשקעה שלו במהרה. היועצים עוזרים ללקוחות להשיג את המשכנתא הכי טובה עבורם, ולהוריד את ההחזר החודשי והכללי בצורה משמעותית. למעשה, יועץ משכנתאות איכותי יכול לחסוך לאנשים מאות שקלים בהחזר החודשי ועשרות אלפי שקלים בראייה כללית, שכן משכנתא לוקחים לשניים או שלושה עשורים ברוב המקרים.

לקוחות אשר מחפשים אחר ייעוץ משכנתאות טוב, צריכים להבדיל בין יועצים שעובדים בחברות גדולות לבין יועץ משכנתאות פרטי אשר עובדות כעצמאי. האחריות על ביצוע סקר שוק היא על הלקוח, אך יש כמה יתרונות וחסרונות מובנים, שכן המחיר לרוב יהיה גבוה יותר אצל החברות הגדולות, אם כי המענה הוא יותר כללי, ורשת הביטחון היא גדולה יותר. מנגד, יועץ משכנתאות פרטי גובה אולי מעט פחות, והוא ירצה להוכיח את עצמו, אך בסופו של דבר אין לו את אותה מעטפת כמו שהחברות הגדולות מציעות.

הכי מוכנים שיש

כדי להיות יועצי משכנתאות טובים, הן בחברות הגדולות והן כעצמאים, צריך להשיג את ההכשרה הטובה ביותר. כיום, המסלול המקצועי האיכותי ביותר הוא של מכללת אורין שפלטר. המכללה פתחה לאחרונה קורס ייעוץ משכנתאות ייעודי כחלק מתוכנית הלימודים, וכך יכולים הסטודנטים ללמוד מהטובים ביותר ולהגיע למבחני ההסמכה של הלשכה לניירות ערך כאשר הם מוכנים יותר. המכללה מציעה מסלול לימודים נוח, המאפשר לסטודנטים לעבוד ולהתמחות תוך כדי הסמסטר, ובכך להשיג יתרון משמעותי על הרבה מאוד אנשים, שמשעבדים את עצמם לאוניברסיטאות. לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר הם משתלמים ונכונים עבורכם מאוד. צרו איתנו קשר עוד היום!

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.