לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

בחינה לעומק

הבחירות הכי קשות בחיים מלוות תמיד בלבטים קשים. לא קל לבחור בית או בן זוג, וכמובן, גם הבחירה במקצוע לימוד ועיסוק היא אינה פשוטה. כאשר בוחנים את כל הנושאים לעומק, אנשים אשר מתחברים יותר לצד המתמטי, יכולים לראות שיש להם מבחר רחב של מקצועות איכותיים ורווחיים, והם אף יכולים ללמוד במסלולי לימודים מותאמים. במכללה המקצועית של אורין שפלטר ניתן ללמוד מגוון רחב של מקצועות פיננסיים כמו משכנתאות, שוק ההון וביטוחים, ולעשות זאת בשיעורים פרקטיים וממוקדי מטרה.

באורין שפלטר מלמדים מיטב המרצים בארץ, והמכללה נותנת מענה מקיף לסטודנט, בין אם זה בתנאי הלימודים, דרך הכנה מושלמת למבחני הלשכה הרלוונטיים ועד עזרה בכניסה לחברות הגדולות בישראל.

אחת ההחלטות הכי חשובות בחיים היא לאן לפנות בתחום המקצועי. אנשים מתקשים מאוד עם בחירה שאמורה לקחת אותם הרבה מאוד שנים קדימה, ותמיד יהיה ניסיון לשלב בין אהבה ועניין אישי, לבין יכולת השתכרות טובה. בהרבה מאוד מהמקרים, נעשות פשרות למורת רוחם של אנשים, אך זוהי המציאות. כל אחד אשר מתלבט מה ללמוד צריך לקחת בחשבון הרבה מאוד אלמנטים, כולל תנאים מקדימים, השתלבות, האם יש תקרת זכוכית ואפילו מיקום גאוגרפי. יש הרבה מאוד פרמטרים לבחירה נכונה ולעיתים נראה שילדים שזה עתה סיימו צבא וחזרו מטיול בדרום אמריקה, פשוט לא בשלים מספיק לבחירה הזו.

בחינת שוק התעסוקה לעומק יגלה שאנשים שמצטיינים דווקא בתחום הטכני יותר, ימצאו את הנחלה בתחום ייעוץ המשכנתאות. הרבה מאוד אנשים הולכים לבנקאות וכלכלה, אך דווקא בתחום שכזה, עם דרישה רבה כל כך, אפשר למצוא תחום שהוא גם רווחי, גם עם תנאים מקדימים פשוטים יחסית וכזה שגם מאפשר לעזור לאנשים. הרי כמעט כל מי שרוצה לקנות דירה בישראל של היום חייב לקחת משכנתא, ולכן יש צורך באנשים מקצועיים ומנוסים שיעזרו לאנשים בדרך למשכנתא הכי טובה שאפשר. משכנתא היא אינה דבר קבוע ויש הרבה מסלולים שאפשר לקחת. כאשר עובדים נכון, אפשר לחסוך המון בריביות, במה שמתבטא במאות שקלים בהחזר החודשי ועשרות אלפי שקלים בהחזר הכללי. כך שיש יתרונות רבים לעבודה עם יועץ טוב. לתפקיד יועץ משכנתאות לימודים מקיפים במיוחד במכללת אורין שפלטר. 

להתמחות תוך כדי לימודים

התנאים המקדימים של ייעוץ משכנתאות כוללים לימודים במכללה מקצועית, כאשר המכללה הטובה ביותר בארץ היא מכללת אורין שפלטר. במכללה פתחו לאחרונה קורס ייעודי לייעוץ משכנתאות וכל מסלול הלימודים סובב סביב הנושא המעניין. מסלול הלימודים הוא נוח ונערך בשעות הערב, כך שהסטודנטים יכולים לעבוד ולהתמחות תוך כדי התואר, ובכך להשיג יתרון חשוב.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.