לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להקים מההתחלה

הקמת של עסק מאפס היא עבודה קשה מאוד, כי צריך להשקיע זמן וכסף, צריך לתכנן הרבה קדימה, ולהיות מוכנים גם להוצאות מפתיעות. הרבה מאוד יזמים שואלים את עצמם איך להקים עסק בצורה הטובה ביותר, ועם איזה אנשים כדאי להתייעץ. ובכן, בכל עסק, יש חשיבות לתוכן, אך בעיקר לפן הפיננסי. יש הרבה מאוד אנשים שלוקים בפן הכלכלי וצריכים לפנות ליועצים בתחום שוק ההון והכלכלה כדי להרים את העסק מלמטה.

היועצים הללו הם מבוקשים מאוד, לבטח אם הם יצאו מהמכללה המקצועית הטובה בישראל – מכללת אורין שפלטר. המכללה מציעה מספר מסלולי לימודים רלוונטיים, שיכולים לייצר אנשי מקצוע איכותיים לשוק העבודה בישראל.

הקמת עסק חדש מחייבת מחשבה מעמיקה לגבי שורה ארוכה, מאוד, של נושאים: ראשית כדאי כמובן לבחון - על בסיס תוכנית עסקית מפורטת ובלי לעשות לעצמכם הנחות - האם העסק שאתם רוצים להקים אכן מתאים לכם, מביא לידי ביטוי את היכולות שלכם ועוד יותר חשוב, הוא מספק מענה איכותי ותחרותי לצורך אמיתי. לאחר מכן חשוב מאוד למפות את ההזדמנויות והסיכונים, ובפרט לזכור שרוב מוחלט של העסקים הקטנים נסגרים תוך שנה עד שלוש מיום הקמתם. המלצה נוספת היא לבחור את הדרך הטובה ביותר להשתלב בתחום, ובמיוחד להבין האם הצעד הנכון עבורכם הוא הקמת עסק עצמאי לחלוטין או שמא לרכוש זיכיון של רשת מוכרת ומותג אהוב.

לימודי זכיינות

פתיחת עסק בתנאי זיכיון מסייעת ליזמים גם מבחינת התנהלות מול רשויות המס, מציאת לוקיישן מיטבי לעסק, הכשרת עובדים ועוד - אבל מצד שני עלולה לגרום להיווצרות מצבים בעייתיים אחרים. על-מנת לצאת לדרך בראש שקט ועם הידע הדרוש כדי לנטרל סיכונים מיותרים ולהתמודד בצורה מושכלת עם כל מחסום או מהמורה במהלך הקמת העסק (וגם לאחר מכן, כמובן) פיתחה מכללת אורין שפלטר תוכנית לימודים במיוחד למטרה זו - קורס זכיינות.

קורס הזכיינות של אורין שפלטר כולל 6 מפגשים שכל אחד מהם הוא בן 4 שעות לימוד אקדמיות. המרצים הם מומחים לזכיינות, בעלי ניסיון רב בתחום (כולל מהצד של הרשתות בענפים השונים) ומיומנים גם בהוראה - כך שלכל משתתף ומשתתפת בקורס מובטחת מקסימום תועלת בלי קשר לידע קודם שברשותם. בין התכנים שבהם מתמקד הקורס: ההבדלים בין חברה בע"מ לבין עוסק מורשה ואיך לפתוח כל אחד מסוגי עסקים אלה בדרך היעילה והמהירה ביותר, מתי כדאי לרכוש זיכיון ואיך לבחור רשת מזכה, איך להתנהל מול הרשת כך שכל האינטרסים המהותיים לא יועמדו בסכנה, מימון, תזרים מזומנים, דיני עבודה ועוד. כדי לדעת איך לפתוח עסק צריך להתלוות לאנשים הנכונים, או ללמוד בקורס המתאים כמו שמציעה מכללת אורין שפלטר. 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.