לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הכלכלה והפיננסים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תחום העצמאות והעסקים הצדדיים פונה להרבה מאוד אנשים כיום, שרוצים לשדרג את חייהם באמצעות הכנסה נוספת. לא כולם יודעים איך לפתוח עסק בצורה נכונה והרבה מאוד אנשים מסתבכים עם הבירוקרטיה המעצבנת והלוגיסטיקה הכרוכה בעבודה עם הרשויות. בהרבה מקרים, צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים. כדי לקבל את כל הכלים הנכונים לפתוח עסק, או לסייע לאנשים לעשות זאת, צריך לקבל את ההכשרה הנכונה.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסיים והיא מציעה מסלולי לימודים מגוונים בתחומים כמו משכנתאות, שוק ההון וביטוחים, שכוללים גם סטאז'ים בחברות ענק, במה שיכול לסייע מאוד בנושא העיסוק העצמאי בעתיד.

במאה ה-21 מצד אחד קל יחסית לפתוח עסק חדש, ומצד שני ישנם גם חסמים משמעותיים שגורמים לכך שרוב העסקים הקטנים נסגרים תוך שנה-שנתיים מיום פתיחתם. המפתח העיקרי להצלחה עסקית ארוכת טווח הוא ידע - ולמעשה יש צורך בידע רב במגוון רחב של תחומים. בפרט חשובים ההיבטים המשפטיים וגם אלה הפיננסיים, ועוד מרכיב קריטי הוא התנהלות נאותה מול רשויות המס כדי לא לבזבז זמן יקר על ביקורים אצל פקיד השומה (וכמובן לא להידרש לתשלום קנסות או לסבול מסנקציות אחרות). בלא מעט מקרים יש לבעל העסק בקיאות מרשימה ויכולות גבוהות בתחום שבו פועל העסק, אולם ללא הכלים המהותיים הנוספים ההתנהלות אינה מיטבית והעסק לא ממצה את הפוטנציאל שלו - וכאמור במציאות התזזיתית הנוכחית גדולים סיכוייו להיסגר כשהתוצאה היא כמובן גם שברון לב וגם נזקים כלכליים. קורס זכיינות של מכללת אורין שפלטר ילמד אתכם כיצד לפתוח עסק זכיינות ולמה לשים לב. 

לימודי זכיינות

כשפותחים עסק בתנאי זיכיון, כלומר עסק שהוא חלק מרשת גדולה, חלק מהבעיות הנ"ל מקבלות מענה בזכות הגב של הרשת. יחד עם זאת כדאי לזכור שלרשתות המזכות אינטרסים משלהן, ולא תמיד יש חפיפה מלאה ביניהם לבין האינטרסים של הזכיין. בנוסף, הרשת אמנם מספקת תמיכה, הכוונה וידע בשלל סוגיות, אבל כמובן שאי אפשר להתייחס אל הזכיין כאל ילד קטן ובסופו של דבר האחריות מוטלת עליו.

על-מנת לפתוח עסק חדש כשאתם מצוידים בידע החיוני הדרוש לשם כך, ובפרט כשלכל הדגשים החשובים הנ"ל מתווספת האינטראקציה המורכבת מול הרשת המזכה, פיתחה מכללת אורין שפלטר תוכנית לימודים ייעודית בדיוק למטרה זו - קורס זכיינות אשר מורכב מ-6 מפגשים בני 4 שעות לימוד אקדמיות כל אחד, ושנבנה על-ידי מומחים לזכיינות בעלי ניסיון רב בליווי יזמים בתחילת הדרך, הן בהיבטים המשפטיים והן באספקטים הפיננסיים. בקורס קניית זכיינות כחלק מקורס זכיינות של המכלה תלמדו איך לקנות זיכיון ולהקים עסק עצמאי התחלתי. 

בין התכנים שבהם עוסק הקורס: היכרות עם המודלים השונים של הזכיינות, התנהלות נכונה מול רשויות המס, ניהול נכון של תזרים המזומנים, דיני עבודה, דוחות פיננסיים, חברה בע"מ מול עוסק מורשה והשלבים השונים בפתיחת כל סוג עסק, ועוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.