לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ארומה, רולדין הסושיה, רימקס, לג'נדה, rebar, קפה קפה, ZER4U הם רק חלק מהמותגים הישראלים הבולטים שהפכו לכאלה בזכות זכיינות. עבור עסק מצליח התרחבות באמצעות זכיינים היא קונספט מרובה יתרונות, ובפרט האפשרות לבנות מותג עוצמתי בלי צורך בהשקעה כספית גבוהה. גם עבור איש עסקים רכישת זיכיון של מותג מוכר ואהוב יכולה להיות עסקה משתלמת מאוד - אבל במקביל אי אפשר להתעלם מהסיכונים, ובעיקר מהעובדה שמערכת היחסים בין זכיין לבין רשת מתאפיינת בבסיסה בחוסר איזון, ואפילו משמעותי.

לימודי זכיינות

לרשת יש ידע רב יותר מלזכיין, יש לה יתרון נוסף שנובע מהגודל שלה ולרוב גם המשאבים הכספיים שלה רבים יותר. בנוסף התלות שלה בזכיין פחותה מהתלות של הזכיין בה - ואת כל אלה חשוב לקחת בחשבון לפני שחותמים על חוזה זכיינות. ישנם עוד דגשים חשובים רבים בדרך למימוש הפוטנציאל של זיכיון של מותג מוצלח: למשל איך לבחור רשת מזכה בהתאם לשורה ארוכה של קריטריונים. או איך לנהל את המשא ומתן מול אנשי הרשת בחוכמה ומתוך מחשבה הן על הטווח הקרוב והן על הטווח הארוך, מהם פתרונות המימון האופטימליים לצורך רכישת זיכיון של מותג ולשם הקמת העסק, כיצד להתנהל מול רשויות המס, איך להבטיח את האינטרסים העסקיים בכל תרחיש שעשוי להתפתח במהלך תקופת הזיכיון ועוד. במכללת אורין שפלטר מתקיים קורס זכיינות אופנה מוביל ומקיף בסוגו. 

תשובות לכל השאלות הנ"ל ואחרות, שלל כלים שימושיים וידע יקר ערך נוסף תוכלו לקבל בקורס הזכיינות של מכללת אורין שפלטר. הקורס נבנה על-ידי מומחים בתחום ועל בסיס ניסיון מעשי רחב היקף ומגוון - הן בליווי זכיינים והן במתן שירותים רלוונטיים שונים לרשתות מזכות. צוות המרצים המיומן מעביר ידע רב במיוחד במהלך 6 המפגשים (4 שעות כל אחד) ובפרט בהיבטים המשפטיים והפיננסיים של ניהול עסק בתנאי זיכיון. אין צורך בידע קודם - רק רצון ללמוד ולנצל באופן מושכל ואפקטיבי באמת את היתרונות של מותג שמוצע בזיכיון. אם אתם מעוניינים ברכישת זיכיון, בואו והצטרפו לקורס קנייית זיכיון של מכללת אורין שפלטר. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.