לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בתחום המזון המהיר ישנם עסקים רבים שפועלים על בסיס זיכיון, שכן מסעדות מזון מהיר מתאימות במיוחד לקונספט זה: שיטות הכנה יעילות להפליא ששוכללו על בסיס ידע שהצטבר בסניפים רבים, תפריטים שנבחנים מדי יום על-ידי קהל מגוון, אפשרות להגיע לחומרי גלם מובחרים במחירים תחרותיים, מותג ושפה גרפית שכבר מזוהים מידית על-ידי לקוחות פוטנציאליים הם רק חלק מהיתרונות של הקמת עסק בתחום זה כחלק מרשת. בואו לבדוק את קורס זכיינות של מכללת אורין שפלטר אם מעניין אתכם התחום. 

לימודי זכיינות

במקביל חשוב להבין שיש גם חסרונות לזכיינות מזון מהיר. החוזה בין הרשת לבין הזכיין עלול להיות מוטה לטובת הרשת, בעיקר עקב פערי ידע וניסיון בין הצדדים, ועל כן במהלך תקופת הזיכיון הזכיין עלול לגלות שהאינטרסים העסקיים שלו לא באים לידי ביטוי מלא. על-מנת להגן על עצמו מפני מצבים שכאלה, ולאזן את יחסי הכוחות מול הרשת, מומלץ לכל זכיין ולכל מי שרוצה לרכוש זיכיון בתחום המזון המהיר להצטייד בכלים ובידע - והמקום הטוב ביותר לעשות זאת הוא קורס הזכיינות של מכללת אורין שפלטר, הגוף המנוסה ביותר בישראל בכל הנוגע להשכלה פיננסית. קורס זכיינות מזון על כל סוגיה מתקיים במכללת אורין שפלטר בצורה מקיפה ומקצועית. 

את התכנים של קורס הזכיינות גיבשו מומחים שצברו ניסיון עשיר בתחום, הן כיועצים לרשתות מזון מהיר (ואחרות) והן במסגרת ליווי זכיינים. בהתאם אין צורך בידע מוקדם - הלימודים בנויים כך שכל אחד וכל אחת יוכלו להפיק מהם מקסימום תועלת ולצאת לדרך העסקית עם מודעות מלאה לכל מה שעשוי להתרחש לאורכה, ועם כל מה שצריך כדי להתנהל באופן המיטבי בכל מצב.

בין הנושאים הנלמדים בקורס, שכולל 6 מפגשים של 4 שעות כל אחד: מודלים שונים של זכיינות, מנגנוני שיתוף פעולה עם הרשת, ניהול משא ומתן מול רשת מזון מהיר, מימון הזיכיון והקמת העסק, תזרים מזומנים, דיני עבודה, קניין רוחני, התנהלות מול רשויות המס ועוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.