לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

גם במאה ה-21 על כל החידושים וכלי הרכב המתקדמים, דלק עדיין מהווה מוצר מבוקש מאוד. בהתאם גם קניית זיכיון להפעלת תחנת דלק עשויה להתגלות כעסקה מתגמלת מאוד - אבל גם כעסקה בעייתית במיוחד. למעשה כל אינטראקציה בין רשת מזכה לבין כל אחד ואחד מזכייניה מתאפיינת במורכבות רבה, כשמצד אחד פוטנציאל רב ומצד שני חוסר איזון מובנה, כמובן לרעת הזכיין עקב פערי ידע וגודל. על-מנת לגשר על הפערים ולצאת לדרך המשותפת מעמדה טובה יותר - וכמובן לשמור על האינטרסים החשובים בכל תרחיש שעשוי להתפתח במהלך תקופת הזכיינות - מומלץ לכל יזם ששוקל לרכוש זיכיון לרכוש גם ידע חיוני.

לימודי זכיינות

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורס זכיינות ממוקד ובעל ערך רב הן למי שכבר הפך לזכיין והן למי שמתעתד לעשות זאת. הקורס תוכנן ונבנה על-ידי מומחים לזכיינות בעלי בקיאות מעמיקה בכל האספקטים הרלוונטיים ובפרט אלה המשפטיים והפיננסיים, ומועבר על-ידי מרצים מיומנים כך שהתועלת לכל אחד ואחת מהמשתתפים בו מקסימלית. קורס הזכיינות מורכב מ-6 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, ואין צורך בכל ידע קודם או ניסיון כלשהו - רק ברצון ללמוד ולשכלל את ארגז הכלים העסקיים. קורס זכיינות של אורין שפלטר מומלץ על ידי מיטב המומחים בתחום. 

מטרת הלימודים היא לאפשר לכל יזם וזכיין למצוא את התשובות המדויקות ביותר עבורו לשאלות כמו איך לבחור רשת מזכה, איך לנהל משא ומתן מול רשת גדולה בלי להיקלע לעמדת נחיתות, איך ליצור מנגנונים לשמירת כל הזכויות המהותיות בכל סיטואציה עסקית, איך לנהל עסק בתנאי זיכיון כשמצד אחד הנהלים הברורים של הרשת ומצד שני הרצון לבוא לידי ביטוי ולמצות את הפוטנציאל העסקי, ועוד.

עוד כולל הקורס תכנים בנושאים רבים אחרים כמו מימון, הבטחת תזרים מזומנים מיטבי, דיני עבודה, התנהלות נאותה מול רשויות המס, דוחות פיננסיים וקניין רוחני.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.