לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


סקופ, דיסקרט, קיווי, הוניגמן, ML, אשה אשה הן רק חלק מהרשתות הישראליות שמציעות זיכיונות בענף האופנה. רכישת זיכיון בענף זה, שמתאפיין בתחרות עזה (כולל מול אתרים גדולים ורבי עוצמה מחו"ל), מאפשרת ליזמים שרואים את עתידם בתחום לצאת לדרך עם גב איתן ולא להתחיל מאפס. התמיכה של רשת בזכיין כוללת גישה לידע רחב היקף שהצטבר לאורך שנות פעילות רבות בשלל סניפים, קטלוגים שמותאמים לטעמו של הקהל הישראלי ומתעדכנים כל העת, פרסום בקנה מידה נרחב בזכות יתרון הגודל של הרשת, אפשרות להציע מבצעים משתלמים וגם הכשרת עובדים על בסיס הנהלים שגובשו ברשת. קורס זכיינות במכללת אורין שפלטר הוא מומלץ במיוחד. 

לימודי זכיינות

אבל באופן טבעי לא הכל ורוד: זכיינות אופנה כרוכה באינטראקציה עסקית מורכבת מטבעה בין הזכיין לבין הרשת המזכה, וכמו כל מערכת יחסים עלולים לצוץ לאורך הדרך המשותפת קונפליקטים ואפילו משברים של ממש. הדרך הטובה ביותר להיערך לכל תרחיש אפשרי ולמצוא תשובה מדויקת לכל שאלה שחובה לברר לפני החתימה על הסכם הזכיינות היא לימודים - ובפרט כשמדובר בקורס של הגוף המוביל בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, מכללת אורין שפלטר.

קורס הזכיינות של אורין שפלטר נבנה על-ידי מומחים לזכיינות בכל האספקטים הרלוונטיים ובפרט אלה המשפטיים והפיננסיים. גם המרצים שמעבירים למשתתפים את הידע יקר הערך הם בעלי ניסיון רב בפועל בליווי זכיינים ובייעוץ לרשתות מזכות. קורס מורכב מ-6 שיעורים בני 4 שעות לימוד אקדמיות, ומספק תועלת רבה לכל מי שרוצה להיכנס לעולם המרתק של הזכיינות מבלי להסתכן.

בפרט תקבלו בקורס ידע וכלים שיעזרו לכם לבחור את הרשת המזכה המתאימה לכם ביותר, לממן את רכישת הזיכיון ואת הקמת העסק בדרך המשתלמת ביותר, להתנהל נכון מול הרשת בכל סיטואציה, להביא לידי ביטוי את היכולות שלכם ולשמור תמיד על האינטרסים החשובים לכם. בין אם אתם רוצים ללמוד קורס זכיינות מזון או אופנה, לפני פתיחת זכיינות מומלץ ללמוד את התחום. 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.