לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רכישת זיכיון היא בסיס איתן לפעילות עסקית בענף המזון. בפרט נהוגה שיטה זו בתחום המזון המהיר כשבין הרשתות הבולטות בישראל ניתן לציין את - ארומה, פיצה האט, קפה גרג, רולדין, bbb, חשוב לזכור שלצד היתרונות שמתבלטים מיד יש עוד דגשים רבים שחשוב להיות מודע אליהם - והדרך הטובה ביותר למצות את הפוטנציאל של זכיינות מזון היא דרך קורס ייעודי בנושא זה.

מכללת אורין שפלטר, הגוף המוביל בארץ בכל הקשור להשכלה פיננסית, מציעה קורס זכיינות שמספק לכל יזם ולמי שרוצה להיכנס לעולם העסקים מידע יקר ערך וכלים שימושיים לגבי זכיינות: המודלים השונים של החבירה אל רשת גדולה (זכיינות קלאסית, תפעולית או טריטוריאלית), ניהול משא ומתן מול רשת מזכה, מנגנונים חיוניים להבטחת שיתוף פעולה מוצלח בכל תרחיש אפשרי וגם למקרים של פרידה, קניין רוחני, ניתוח פיננסי, מימון, ניהול סיכונים, הדרכות ועוד.

לימודי זכיינות

עוד כולל חומר הלימוד בקורס בן 6 המפגשים (4 שעות אקדמיות בכל מפגש) סוגיות שרלוונטיות לכל בעל עסק עצמאי: התנהלות מול רשויות המס, דיני עבודה, ניהול תזרים מזומנים באופן מיטבי, היבטים משפטיים משמעותיים וכלים לניהול העסק באופן כללי. קורס זכיינות במכללת אורין שפלטר הוא קורס מקיף ומקצועי. 

צוות המרצים של הקורס מורכב מאנשי מקצוע עתירי ניסיון בתחומי המשפטים והפיננסים גם יחד, ובפרט בעלי ידע רחב היקף בנושא הזכיינות. אין צורך בידע קודם - הרמה הגבוהה של המרצים מבטיחה לכל המשתתפים בקורס מקסימום תועלת ויכולות שמונעות מקרים שבהם מערכת היחסים עם הרשת המזכה עולה על שרטון והזכיין סופג נזקים כבדים. הודות לידע ולכלים שתקבלו במהלך הלימודים תוכלו ליצור מצבי Win-Win אמיתיים עם מגוון רחב של רשתות בענף המזון - ולהביא לידי ביטוי את כישוריכם בדרך להצלחה עסקית מרשימה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.