לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ייעוץ משכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הסכומים הרבים שיוצאים כאשר רוכשים דירה נועדו להבטיח קנייה איכותית. אנשים אוהבים להשקיע בדירות החדשות ולא בוחלים באמצעים, אם כי חשוב לדעת שיש השקעות שחשוב לעשות, שאת התמורה שלהם רואים רק בעתיד הרחוק. יועץ משכנתאות טוב יכול לעשות את ההבדל ובהוצאה קטנה יחסית של כמה אלפי שקלים, אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף לאורך תקופת המשכנתא. כאשר אנשים מחפשים אחר יועץ משכנתאות מחיר הוא פקטור חשוב, אם כי בתוך כל בלילת ההוצאות, כמה אלפי שקלים לא יגרמו לקריסה, ומנגד, כאשר רואים את ההבדלים במסלולי המשכנתא מול העיניים, אפשר לראות שנלקחה ההחלטה הנכונה.

קורסים בביטוח

במכללת אורין שפלטר אפשר ללמוד את תחום המשכנתא לעומק ולהיכנס לתחום הרווחי והחשוב הזה בזמן קצר יחסית.

בקניית דירה יש הרבה מאוד עלויות נוספות, שלא קשורות רק לדירה עצמה. כמובן שיש ריביות הקשורות למשכנתא, הצורך בקניית רהיטים חדשים, עלויות מעבר ועורכי דין, ומה לא. עם זאת, מעטות הן ההשקעות שמחזירות את עצמן, וכזו בדיוק היא העלות של יועץ המשכנתאות. ייעוץ משכנתאות הוא תחום מורכב ומעניין מאוד שיכול להיות רלוונטי לכל אחד מאיתנו. מרבית הישראלים צריכים לקחת משכנתא כדי לשלם על הדירה, אם כי יש הרבה מאוד סוגים של משכנתאות, ורוב האנשים כלל לא יודעים מאיפה להתחיל לתקוף את הנושא. כל משכנתא מורכבת בצורה שונה, יש מסלולים שונים, צמודי מדד או שלא, וההחזר החודשי משתנה בגלל הרבה מאוד אלמנטים. יועץ משכנתאות טוב יודע לעשות סדר בבלאגן. מסלול לימודים יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר הוא מהיר, מקיף ומקצועי.

קורס לימודי הכרת שוק ההון
הרבה אנשים מבררים לגבי יועץ משכנתאות מחיר ועלויות ורואים תמחורים של כמה אלפי שקלים לעבודה הזו. הוצאה של אלפי שקלים היא אינה משהו שצריך לקחת בקלות דעת, לבטח לשירות שלא מחזיר את ההשקעה מיד. עם זאת, ההשקעה הזו היא חכמה מאוד, כי יועץ משכנתאות טוב יכול להוריד משמעותית את ההחזר החודשי ואת הסכום הכללי, ובכך להחזיר את ההשקעה שניתנה בו בתוך כמה חודשים בלבד. יש משרדי יועצי משכנתאות גדולים בארץ ומנגד, יועצים פרטיים שעובדים לבד, וכל אחד צריך לבצע את סקר השוק שלו כדי להגיע לעסקה הטובה ביותר עבורו.

עלויות שונות

יועצי השקעות איכותיים הם אנשים שקיבלו את ההכשרה הנכונה. קורס ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר הוא הקורס האיכותי שיש כיום בתחום, וממנו יוצאים מיטב יועצי העתיד. לא פשוט לקנות דירה וכל התהליך הוא מאוד יקר, והעלות הראשונית היא אף פעם לא העלות הסופית. עם זאת, יש השקעות שכדאי מאוד לבצע, וייעוץ השקעות הוא בהחלט השקעה חכמה, כאשר היתרונות עולים בהרבה על החסרונות. חשוב להיפגש עם כמה יועצים, לבחון את השוק ואת העלויות ורק לבסוף לקבל החלטה מושכלת שתביא לכם את היועץ הטוב ביותר. אם אתם מתעניינים בלימודי משכנתאות בואו לראות מה יש לנו להציע. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.