לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום המשכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

יש הרבה מאוד סוגים שונים של השקעות, ובאחדים מהם, כלל לא רואים את התמורה באופן מיידי. ייעוץ משכנתאות הוא בדיוק כזה, מפני שאת הכסף הגדול רואים למעשה בחיסכון, ורק הרבה מאוד שנים קדימה. עם זאת, מדובר באחד הדברים הכי חכמים שאפשר לעשות כאשר קונים דירה ולוקחים משכנתא. אנשים שואלים כמה עולה ייעוץ משכנתאות ומקבלים תשובות שנעות סביב כמה אלפי שקלים, אך עם זאת, חשוב לדעת שייעוץ נכון יכול לחסוך פי כמה מהסכום הזה, אם מסתכלים על אורך המשכנתא, שהיא נעה לרוב בין 20 ל-30 שנה. בנוסף שווה לכם מאוד לשקול לקחת ייעוץ משכנתאות שיאפשר לכם לקחת את אחת ההחלטות החשובות בחייכם בביטחון ובחכמה. 

ייעוץ משכנתא הוא תחום חשוב, משני הכיוונים, וכאשר רוצים להיכנס לתחום כה מבוקש ורווחי, צריך ללמוד במקום כמו מכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלולי לימודים פרקטיים בתחום.

תחום ייעוץ המשכנתאות הוא "חם" כיום ופונה ללא מעט אנשים צעירים שרוצים להיכנס לתחום רווחי מאוד, וכזה שלא דורש לימודים אקדמאים ארוכים, שעלולים לעצור לחלוטין את החיים החברתיים והאישיים. יש לא מעט אנשים העוסקים בייעוץ משכנתאות ובתור לקוח, חשוב למצוא את האנשים המתאימים לייעוץ שכזה, כאלו עם ידע, ניסיון, ויכולות מיקוח ומשא ומתן מול הבנקים. לקיחת משכנתא לרכישת דירה היא חלק מהעסקה הגדולה ביותר בחיים של מרבית האנשים, ולכן יש לעשות את מירב המאמצים כדי להוריד עלויות ולהשיג את העסקה הטובה ביותר שאפשר. אם מעניין אתכם התחום ואתם תוהים לעצמכם כמה מרוויח יועץ משכנתאות בואו ללמוד אותו במכללת אורין שפלטר. 

לימודים בשוק ההון

החלום של מרבית המשפחות בישראל הוא לקנות דירה משל עצמם, ובישראל זה לא קל בכלל, ואפילו בלתי אפשרי. שוק הנדל"ן חווה רק עליית מחירים בשנים האחרונות ולעומת זאת, השכר הממוצע במשק נשאר זהה, מה שיוצר יוקר מחייה שמשפיע על כולנו. כל העובדות הללו רק מגדילות את הצורך ביועץ משכנתאות, טוב שיוכל לחסוך ללקוחות שלו סכומים עצומים שיכולים להיות מושקעים בדברים חשובים כמו חינוך של הילדים שלנו, בחופשות, ובשדרוג איכות החיים באופן כללי. רוב האנשים לא מבינים בנושא ולא רוצים להוציא סכומים גדולים על ייעוץ, שלדעתם לא בטוח שיעזור כלל. עם זאת, כאשר אנשים שואלים את עצמם כמה עולה ייעוץ משכנתאות והאם ההשקעה מחזירה את עצמה, הם צריכים להסתכל על העובדות. ניתן למצוא גם מודעות דרושים יועצי משכנתאות ללא ניסיון על מנת להתחיל לעבוד בתחום לאחר הלימודים. 

חיסכון ענק

השכר של יועץ השקעות הוא כמה אלפי שקלים בלבד, ובראייה כללית, כאשר הייעוץ איכותי, וכזה שקיבל את ההכשרה הנכונה, אפשר לחסוך מאות שקלים בחודש, כך שאפשר להחזיר את ההשקעה בתוך מספר חודשים בלבד. על מנת לרכוש השכלה בתחום לימודי ייעוץ המשכנתאות יש לוודא שהקורס שנרשמתם אליו הוא מקצועי מספיק ועובר על כל הנושאים החשובים. ההכשרה הנכונה יכולה להינתן במקומות איכותיים, כמו בקורס ייעוץ משכנתאות של מכללת אורין שפלטר, שנותן לסטודנטים את כל הכלים להצלחה.  יועץ השקעות איכותי הוא נכס אמיתי לאנשים שרוצים לקחת משכנתא, אך לא יודעים מאיפה להתחיל. התמיכה, הידע, הניסיון והמלחמה למען הלקוח הופכים יועצים איכותיים לכאלו שיכולים לחסוך לאנשים סכומי עתק בעת לקיחת המשכנתא.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.