לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות הוא תחום שלא תמיד מסתדר עם העבודה של הבנקים אשר נותנים את ההלוואות הללו. הבנקים הגדולים עושים את מרבית הרווחים שלהם מהמשכנתאות ולכן מעניקים ללקוחות מעטפת גדולה של שירותים מושקעים בנושא משכנתא. הבנקים עושים מאמצים אדירים כדי לדחוף את נושא המשכנתאות ולאור התחרות הגדולה בתחום, אפשר גם להשיג תנאים טובים יותר. עם זאת, כמה שלא תתאמצו ותבינו בתחום, אין כמו עבודה עם יועץ משכנתאות טוב שיידע לכוון אתכם למקום הנכון.

לימודים בשעות הערב

בתוך הנושא של לקיחת משכנתא יש הרבה נדבכים, כולל ביטוח משכנתא שישמור עליכם במקרה שתאבדו הכנסה במהלך השנים הללו. הבנקים מציעים ביטוח משכנתא משלהם, אך גם כאן, כדאי להיוועץ עם יועץ משכנתאות ולראות היכן הכי טוב לקחת ביטוח משכנתא – בין אם מאחד הבנקים, או מחברות ביטוח המציעות לעיתים עסקאות טובות יותר במחירים אטרקטיביים יותר. המסקנה הכללית היא שהחשיבות של יועץ משכנתאות היא גדולה והביקוש הוא עצום. אנשים רבים מבינים את החשיבות שבהשקעה הזו מתוך הבנה שהיא תחזור אליהם במהרה. כאשר אנשים לוקחים על עצמם התחייבות ל-30 שנים, הם צריכים לעשות זאת לאחר שהתייעצו וקיבלו ליווי מאש מקצוע.

מידע חינמי

יעוץ משכנתאות הוא תחום די פרוץ, מכיוון שעל פניו, כל אחד יכול להיכנס לעובי הקורה, לברר את כל הפרטים ולהיכנס למשא ומתן קשוח מול נציגי הבנקים. כדי לחדד את היכולות הללו, אנשים יכולים לבצע קורס משכנתאות אונליין ולקבל את כל הכלים כדי לעמוד מול הבנקים. כמובן שבתחום הייעוץ גם הניסיון, הידע והקשרים העסקיים משחקים תפקיד, אך כאשר נכנסים לתהליך שכזה, חשוב לקבל כמה שיותר מידע, וזהו כלי מעניין מאוד.  לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר הם מקיפים ומקצועיים במיוחד. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.