לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום המשכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לקיחת משכנתא היא אירוע משמעותי מאוד, ויש כמה דרכים לעשות זאת. מבין כל האלטרנטיבות, הנכונה ביותר היא לבדוק את נושא המשכנתא במגוון בנקים ולראות היכן אפשר לקבל את העסקה הטובה ביותר. משכנתאות הרי בנויות ממגוון רחב של אלמנטים כמו מט"ח, שערי חליפין, קופות גמל וכמובן ממדדים שונים, ולכן, האחריות היא לנסות ולברור את כל האופציות, ואף להילחם על תנאים טובים יותר. רוב האנשים לא מבינים בנושא, והיכולת שלהם להשיג משכנתא בתנאים טובים היא קטנה, ולכן העדיפות היא ללכת למקצוענים. תחום ייעוץ המשכנתאות הוא חם, כי ידוע שמדובר בהשקעה נכונה שתביא לחיסכון גדול בעתיד.

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין

כדי להיכנס לתחום, חשוב לקבל הכשרה איכותית, כמו זו שמעניקים במכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלול ייעודי ופרקטי למשכנתאות שכולל גם סטאז' במקומות נחשקים.

בנקים הם גופים רווחיים מאוד שמצליחים לשמר את הרווחיות שלהם בגלל הצורך של אנשים להלוואות, השקעות והצורך בשמירה על הכסף שלהם. מבין כל השירותים שמציעים הבנקים, השירות הרווחי ביותר עבורו הוא נושא המשכנתא. המשכנתאות הן הלוואות ארוכות טווח, ובריבית גבוהה, שניתנות לאנשים שצריכים סכומי כסף גדולים במיוחד, ובפרט לרכישת דירה. מעטים מאוד הם הזוגות שיכולים להרשות לעצמם דירה ללא משכנתא בישראל, ולכן, עם קהל יעד כל כך גדול וצורך ענק, הבנקים מצליחים להשיג את הרווחים הללו.

משכנתא ממוצעת מגיעה עם ריביות שיכולות להגיע ל-20 ואף ל-30 אחוזים מגובה ההלוואה, כך שברוב המקרים, מדובר ברווחים של עשרות ואף מאות אלפי שקלים לבנקים. הבנקים משקיעים מאוד בכל המעטפת של תחום המשכנתאות, וזה כולל כוח אדם, מיתוג, שיווק ועוד. הצורך בבנקאי משכנתאות איכותיים הוא גדול, ולכן כאשר אדם צעיר רוצה לבחור קריירה לעתיד, ויש לו נגיעה לתחומים הריאליים, לימודי משכנתאות יכולים להיות רלוונטיים ורווחיים מאוד. בנקאי משכנתאות טוב יכול להשתכר סכומים גדולים מאוד ואף להרוויח עמלות על עסקאות מוצלחות.

במקום הנכון

התחום הוא לא קל ויש המון אלמנטים שמרכיבים משכנתא, כולל בדיקות רקע, זיהוי סיכונים, מסלולים צמודי מדד או שלא ועוד. לימודי משכנתאות צריכים להיעשות במקום הנכון, ולאו דווקא מדובר על אוניברסיטה או מכללה אקדמית. כיום, יש מכללות מקצועיות שמלמדות את רזי המקצוע בצורה מקצועית ואיכותית, כמו מכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלול לימודים מהיר ונוח (בשעות הערב) ואת האפשרות להתחיל להתמחות בתחום תוך כדי הסמסטר. באורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותיים ביותר בתחום, וכאלה שמכינים את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר למבחנים של הרשות לניירות ערך, שלאחריהם אפשר לעבוד במשרה מלאה ולהתחיל למכור משכנתאות בתור עובדי בנק. אם אתם מתעניינים ביועץ משכנתאות לימודים במכללת אורין שפלטר הם אופציה מעולה עבורכם. הקורס שלנו מקיף ומקצועי. 

בשנים האחרונות, הציבור החרדי זוכה לעדנה. רבים ממקומות העבודה, מעריכים כיום את ההשתלבות של החרדים בשוק העבודה. בהתאם לכך, רבים מהסטודנטים החרדים, לומדים במסגרת מתאימה לצרכים שלהם. לכן לאחר סיום הלימודים, הם יכולים בקלות להשתלב בעבודה.
הציבור החרדי הוא חלק משמעותי ומרכזי מהחברה הישראלית, ובהתאם לכך ההשתלבות במעגל התעסוקה הופכת למרכזית ביותר. כיום, אפשר בהחלט לשמור על אורח החיים המיוחד לציבור, ולרכוש השכלה ומקצוע מתאימים. אחד המקצועות הכי מרתקים ומבוקשים אצלנו, הוא לימוד ייעוץ משכנתאות לחרדים. באמצעות רכישת מקצוע בתחום המשכנתאות, תוכלו לעזור לאלפי לקוחות מדי שנה להגשים את החלום שלהם לקניית דירה.

ייעוץ משכנתאות הדרך הבטוחה לרכישת דירה

בהתאם למצב העניינים כיום, אין רגולציה בתחום המשכנתאות. לכן, כל אחד יכול בעצם לתת ייעוץ בנושא. אבל כמובן שאף לקוח לא יפנה לאדם שלא הוכיח את עצמו כיועץ מיומן. לכן, רבים פונים ללימודים מקצועיים בקורס ייעוץ משכנתאות. הלימודים מספקים לסטודנטים את כל המידע הנדרש, בנוגע למסלולי המשכנתא השונים. אצלנו תלמדו על תמהיל משכנתא אידיאלי, ועל התאמתו לצרכים של הלקוחות. בקורס לומדים לעומק איך לבצע תכנון פיננסי נכון, המותאם לכל לקוח או לקוחה. אצלנו אתם מקבלים תעודה שהולכת אתכם לאורך כל הדרך. כיום, מוסדות מוסמכים ובנקים, מעסיקים אך ורק יועצים מומחים שעברו הכשרה מתאימה. היועץ עוזר ללקוחות, להבין את העסקה שאליהם הם נכנסים. הוא עוזר להם להבין את כל הפרטים של העסקה, ולקבל החלטה מודעת. לכן רק יועצים מוסמכים, יכולים לעבוד עם לקוחות בתחום. יועצים שיודעים בעצמם לקרוא נכון את האותיות הקטנות של כל עסקה.
מעוניינים בפרטים נוספים ? פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.