לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום המשכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

החלום של מרבית המשפחות בישראל הוא לקנות דירה משל עצמם, למרות שהמציאות הפכה את הנושא לקשה מאוד. שוק הנדל"ן חווה רק עליית מחירים בשנים האחרונות ולעומת זאת, השכר הממוצע במשק נשאר זהה. יוקר המחייה משפיע על כולנו, במה שמצריך לקחת משכנתא אם רוצים לקנות דירה. לקיחת משכנתא היא מורכבת, יקרה וארוכת טווח, מה שרק מגדיל את הצורך ביועץ משכנתאות טוב שיוכל לחסוך הרבה מאוד כסף שיכול ללכת לדברים אחרים. בחיפוש אחר יועץ משכנתאות מחירים הם חשובים, אך בכל מקרה, התמונה הסופית היא תמיד חיובית, כי החיסכון הוא לאורך שנים.

הרבה אנשים רוצים להיכנס לתחום ייעוץ המשכנתאות, כי הוא גם רווחי וגם כזה שעוזר לאנשים. במכללה המקצועית של אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים פרקטי, סטאז' ברמה גבוהה, ודלת כניסה לעולם הזה.

האתגר הכי גדול שעומד בפני זוגות שפונים לבנקים במטרה לקבל משכנתא הוא הורדת הריביות והעלויות הנלוות. הרי זוג שמלווה, לצורך הדוגמה, מיליון שקלים מהבנק כדי לקנות דירה, לא יחזיר רק את המיליון שלקח, אלא יותר בכיוון של מיליון ושלוש מאות אלף שקלים לאור הריביות השונות שמתווספות להלוואה. הלווים צריכים לקבל הרבה מאוד החלטות בנושא אופי המשכנתא, כמו מה הסכום המדויק שיש לקחת, באיזה מסלול לבחור ואיך מתכוונים להחזיר את הסכום בראייה של כמה עשורים קדימה. ההחלטות הללו הן מאוד קשות, ולכן צריך לעבוד עם איש מקצוע שיודע לעזור ולכוון למקום הנכון.

לימודי ביטוח

יועצי משכנתאות טובים יכולים לחסוך לאנשים הרבה מאוד כסף ולהביא אותם למצב בו המשכנתא הם לוקחים היא אידיאלית להם ולמצבם הכלכלי והמשפחתי. היועץ מבצע בדיקה מקיפה על הזוג, הרקע שלו והיכולות הכלכליות שלו, ומייעץ בנוגע ללקיחת המסלול (צמוד מדד או שלא) בהתאם לתחזית ההכנסות של השנים הקרובות. יש הרבה מאוד שיטות עבודה, כולל נוסחאות וכישורי משא ומתן מול הבנק, ויועץ טוב מכיר את כולן ועושה את המרב בשביל הלקוח שלו. אם אתם מתעניינים ביועץ משכנתאות לימודים, פנו ליועצות הלימודים שלנו עוד היום למתן הסבר על הקורס שלנו במכללה. 

החלטה קלה

אנשים אשר מבררים לגבי יועץ השקעות מחירים והחזר השקעה רואים כי אמנם השכר של היועץ הוא כמה אלפי שקלים, אך ברוב המקרים, אם לא בכולם, ההחזר הוא מהיר מאוד. הלווים מצליחים לחזור הרבה מאוד כסף, וזה ניכר כבר בהחזרים בחודשים הראשונים, כך שההשקעה ביועץ מחזירה את עצמה כבר בשנתיים הראשונות למשכנתא. אנשים רבים חוששים מעבודה עם יועץ השקעות בטענה שהם יכולים להסתדר לבד, או כאלו שחוששים להוציא סכום של כמה אלפי שקלים מבלי לדעת מה היא המהירות של ההחזר. כאשר בוחנים את הנושא ורואים את היתרונות הרבים לצד החסרונות, שכמעט לא קיימים, ההחלטה היא קלה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.