לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

חשיבות גדולה

הציבור החרדי מהווה הוא כלכלי עצום בתוך החברה הישראלית וצריך לדעת כיצד לפנות אליו כדי לגרום לו לשגשג. זה נכון לכל דבר, ובמיוחד בתחום האקדמי. הרבה מאוד חרדים לא יודעים לאן לפנות כדי לקבל את ההכשרה הנכונה, ויש חשיבות עצומה להתחשבות באורח החיים שלהם בבחירת המקצוע והמסלול האקדמי. במכללת אורין שפלטר אפשר למצוא מגוון רחב של אפשרויות עבור הקהל החרדי, בתוך התחומים הפיננסיים. לימודים של ביטוחים פנסיוניים או אלמנטריים יכולים להיות מאוד אפקטיביים, ויש הרבה חרדים בתוך העולם הזה, הן בחברות הגדולות והן בסקטור העצמאי.

במכללה מלמדים המרצים הטובים ביותר בישראל, ויש התחשבות גדולה ברגשות הדת ובצרכים של הציבור הדתי מבחינה מקצועית ופרקטית כאחד.

התפיסה לגבי הציבור החרדי בישראל היא לעיתים מוטעית. מרבית הציבור החילוני חושב שאותם אנשים רק מחפשים ללמוד תורה ולקבל את המענקים מהמדינה. עם זאת, יש הרבה מאוד אנשים מהמגזר החרדי שרוצים וצריכים לעבוד, וחלקם הם אנשים עסקים ממולחים מאוד. חיפוש אחר תעסוקה לחרדים יכול להיות מורכב יותר ממה שזה נדמה, לאור הצרכים של אותם אנשים, האמונות שלהם, והמגבלות שהם מטילים על עצמם. לכן, חשוב לבחור תחום שהוא נכון עבורם, הן מבחינת התוכן והן מבחינת הנוחות. ישנם לא מעט חרדים שמחפשים קריירה לחרדים על מנת להתפרנס ולהצליח בכבוד 

קורסים בביטוח

מבין כל התחומים שמתאימים לאנשים מהמגזר החרדי, תחום הביטוח קורץ יותר מכולם. כדי לעבוד בחברת ביטוח, אין שום צורך להוציא תואר אקדמי, אלא ללמוד במכללה מקצועית, שהיא נוחה יותר לשמירה על אורח החיים המיוחד של האנשים החרדים. במכללת אורין שפלטר לביטוח מציעים מסלול לימודים מקוצר, של שנתיים בלבד, ובשעות הערב, כך שאין התנגשות עם כל פעילות אחרת שירצו אותם אנשים לעשות, הנוגעת לדת. למעשה, ניתן ללמוד את כל התואר דרך המחשב מהבית, שכן כל השיעורים מצולמים. השתלבות בתעשיית הביטוח היא די קלה, לאור הביקוש העצום שיש לעובדים בחברות ובמשרד האוצר. למעשה, מרבית הסטודנטים מתחילים לעבוד במהלך התואר, אם כי השגת התעודה היא חשובה מאוד.

נושא מרתק

מרבית הנבחנים בבחינה השנתית של לשכת משרד האוצר מגיעים מהמכללה של אורין שפלטר, ולמרות אחוזי מעבר נמוכים בראייה ארצית, אחוז העוברים של אורין שפלטר הוא גבוה במיוחד. הבשורה הפרקטית הגדולה בתחום הביטוח היא היכולת של אותם אנשים לשלב בין אורח החיים שלהם לבין שביל הקריירה שהם בחרו. תעסוקה לחרדים זהו נושא חשוב שעולה מדי כמה חודשים גם בישיבות הממשלה וכאשר יש יותר נתיבים אליהם הם יכולים לפנות, גם הם ימשיכו לתרום לכלכלה הארצית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.