לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

נכון ובזמן

האפשרויות של הציבור החרדי בישראל בשוק העבודה הן די מוגבלות, מפני שיש הרבה עבודות שלא מתחשבות ברגשות הדת וכאלו שלא מתחברות מבחינת התוכן. חלק גדול מהציבור החרדי רוצה לעבוד, אך צריך מקצוע מתאים, כמו המקצועות השונים בתחום הכלכלה. נושאים כמו ייעוץ משכנתאות, שוק ההון ובמיוחד תחום הביטוחים, אשר מתאימים לאנשים חרדים, מפני שהם מאוד פרקטיים, ועם מסלולי לימודים מכווני מטרה. המסלולים המקצועיים של מכללת אורין שפלטר בתחום הביטוח הפנסיוני הם מאוד ממוקדים, ועם תוכן עדכני ונכון לתקופה הרלוונטית.

הסטודנטים יכולות להתמחות בנושאים הללו גם בגילאים מאוחרים וכאשר יש להם משפחות, ועדיין להצליח ללמוד היטב ולהתברג לחברות הגדולות ביותר בישראל.

הציבור החרדי והדתי בארץ הולך וגדל בקצב מסחרר ואין ספק שמדובר בפלח באוכלוסייה שהוא מיוחד מהרבה מאוד בחינות. המגזר החרדי אינו משתלב ברובו בתעשייה או בצבא, הוא אינו מתנהל כמו מרבית הציבור ולרוב, האוכלוסיות הן צפופות ומתגוררות בשכונות ייעודיות. מבחינה תעסוקתית, הרבה מאוד חרדים מקבלים תקציב מהמדינה בזמן שהם לומדים בכוללים, אך יש הרבה מאוד אנשים בציבור הזה שרוצים להגשים את עצמם ולעסוק בתחומים אחרים, תוך כדי שהם שומרים על אורח חיים דתי.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

אחד התחומים שהכי פונים אל שמחפשים קריירה לחרדים הוא תחום הביטוח, לאור העובדה שהלימודים הם פחות תובעניים ואפשרויות התעסוקה הן רבות, כולל פתיחת משרד עצמאי שלא יפגע באורח החיים השונה. כדי להתמקצע בצורה הטובה ביותר בתחום הביטוח, צריך ללמוד במקומות הנכונים. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בישראל בתחום הביטוח, לאור העובדה שניתן להשיג תעודת סוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני בתוך שנתיים בלבד, תוך כדי מסלול לימודים נוח מאוד. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד בשעות הערב, או אפילו מהבית לאור העובדה שכל השיעורים מצולמים, ולהצליח לשלב בין לימודי הביטוח ללימודי התורה באופן אידיאלי. לאחר כשנתיים של קורסי בסיס וקורסים מתקדמים, ניתן לגשת למבחני הלשכה של משרד האוצר עם ביטחון מלא. אם אתם מחפשים רעיונות לשינוי קריירה, או רק שתחילת דרככם ועסוקים בבניית הקריירה שלכם, עולם הביטוח הוא בשבילכם. 

התאמה לקהל

שוק העבודה הדינמי לא נותן יותר מדי אפשרויות מעשיות בחיפוש קריירה לחרדים ותמיד יש לבצע התאמות ו-ויתורים. עם זאת, כאשר יוצאים עם תעודת סוכן ביטוח לאחר לימודים שהם נוחים, ניתן לפתוח משרד עצמאי ולהתחיל להשיג לקוחות, תוך כדי שליטה מלאה על הלו"ז והיעדר מעסיק תובעני. תחום הביטוח הוא תחום רווחי מאוד, עם אין ספור תחומים, שיכולים להיות פרקטיים לקהלים רבים, לרבות הקהל החרדי, שתמיד יעדיף סוכן ביטוח מאותו מגזר, על מנת שיוכל לתת לו שירותים שהולמים את הצרכים שלו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.