לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

עולם תוכן חדש

ההיררכיה בשוק העבודה היא ברורה, ויש מקצועות שהם יותר רווחיים ומכובדים מאחרים. הרבה מאוד מהמקצועות המבוקשים קשורים לשוק הפיננסי, ולכן הרבה אנשים בוחרים להוציא תואר מקצועי ולהיכנס לעולם תוכן מאתגר, אך רווחי ומכובד. הכניסה לעולם הזה מתחילה עם בחירה במסלול הלימודים הנכון. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסים, מציעים קורסים מבוקשים במגוון רחב של נושאים כמו משכנתאות, ביטוחים וייעוץ בשוק ההון.

הקורסים הללו מועברים על ידי אנשי מקצוע, שהם המובילים בישראל בתחומם, ומסלול הלימודים הוא מאוד נוח ומאפשר עבודה בתחום תוך כדי התואר. הקורסים הללו מהווים את הערך המוסף בדרך של הסטודנטים להצלחה.

כל סטודנט הנכנס למעגל הלימודים מבין מהר מאוד מה הן ההעדפות שלו לגבי קורסים ספציפיים, וזה מושפע מהרצונות שהיו לו כשהוא נכנס ללימודים, לידע שרכש במהלך התואר ולרצונות העתידיים שלו ואיפה הוא רואה את עצמו בעוד כמה שנים. המציאות היא שברוב המקרים, במיוחד בתארים אקדמאיים, יש הרבה מאוד קורסי יסוד ובסיס שלא נותנים שום כלים פרקטיים לסטודנטים, והופכים לקורסים מעיקים וקשים. מרבית התארים האקדמיים נמשכים 3 או 4 שנים, כשלפחות חצי מהזמן מוקדש לקורסים שאמורים לתת בסיס לקורסים המעשיים, וזה פשוט זמן רב מדי. במכללת אורין שפלטר תמצאו קורס יועץ השקעות, קורס סוכן ביטוח ועוד מגוון רחב של קורסים מעולם הביטוח. 

סוכן ביטוח פנסיוני

האלטרנטיבה היא כמובן לימודים לתואר מקצועי, שהם הרבה יותר ממוקדים ונכונים לסטודנטים. לימודים מקצועיים לא עוסקים בכל מה שמסביב, אלא רק בדברים החשובים ולכן הם אורכים לרוב לא יותר משנתיים. הרבה אנשים חושבים שאי אפשר לעשות יותר מדי עם תואר מקצועי, אך ההפך הוא הנכון, כאשר גם כדי להיכנס לתחום הביטוח הנחשק, יש לקבל תואר מקצועי. הלימודים המקצועיים הטובים ביותר בישראל בתחום הביטוח מתקבלים במכללת אורין שפלטר. במכללה מציגים מסלול לימודים נוח, של שנתיים בלבד, בשעות הערב ובימי שישי, ואף מצלמים את השיעורים כדי שלתלמידים תהיה את האופציה גם ללמוד מהבית.

קורסים ממוקדים

במכללת אורין שפלטר יש מספר קורסים מבוקשים שכן במכללה מרצים כמה מהמרצים האיכותיים ביותר בישראל. אנשי מקצוע מנוסים ומהמעלה הראשונה, אשר עומדים לרשות התלמידים כדי לתת להם מהידע ומהניסיון שלהם. בשנה הראשונה, עוברים התלמידים ארבעה קורסי יסוד, אך כולם עם דגש על עבודה בביטוח, ובשנה השנייה נכנסים להתמחויות בפן האלמנטרי או הפנסיוני, בהתאם לבחירת הסטודנט. כל הקורסים הם מאוד ממוקדים, עם ראייה מאוד פרקטית על העבודה בתוך חברות ביטוח, כך שאף שנייה לא הולכת לאיבוד, שזה חשוב מאוד כאשר רוצים למצות את הלימודים במהרה ולהתחיל לעבוד ולהרוויח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.