לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 לימודים בתחום הביטוח מכניסים את הסטודנטים לעולם מגוון ומורכב מאוד שיש לו ביקוש רב, והוא נועד כדי לעזור לאנשים. אף אחד לא רוצה לאבד הכל ולכן, חשוב לבטח את כל מה שאתם רואים כחשוב ובעל ערך. בביטוח ישנם שני תחומים עיקריים של התמחות – התחום האלמנטרי והתחום הפנסיוני. סוכן ביטוח אלמנטרי למעשה עוסק בביטוחים שכולנו מכירים – ביטוח רכב, בריאות, דירה, תכולה וכו', בעוד סוכן הביטוח הפנסיוני עוסק אך ורק בתחום הפנסיה, שהוא תחום גדול, מורכב וכזה שמתברר כקריטי כאשר מגיעים לגיל מבוגר.

לימודי ביטוח

הצורך בשמירה על הפנסיה וביטוח שלה הוא גדול, כדי לוודא שיש לאנשים מספיק כסף איתו הם יכולים לחיות בכבוד בגיל השלישי. ביטוחים פנסיוניים הם די מורכבים, אם כי מוגדרים כחובה ויש לעשות אותם במקום העבודה. מי שמציע את הביטוחים הללו הן לרוב חברות גדולות איתן עובדים במקומות העבודה שלכם, אך חשוב לזכור שלכל אחד יש כוח צרכני והוא צריך לחפש את העסקה הטובה ביותר עבורו. מהצד השני עובדים סוכני ביטוח שמתמחים בתחום הפנסיוני, ולמדו את התחום באופן פרטני. אין מדובר בתחום שאפשר לזלזל בו, ויש ללמוד במקומות האיכותיים ביותר כדי לקבל את כל הכלים שמאפשרים מתן שירות אידיאלי ללקוח, במקביל לשמירה על מודל רווח. במכללת אורין שפלטר תלמדו לימודי ביטוח פנסיה אשר יעזרו לכם להיות סוכני ביטוח מוצלחים. 

הבנה אבסולוטית

במכללת אורין שפלטר מציעים קורס בנושא פנסיה באופן ייעודי, אשר עוזר ללמוד את רזי המקצוע לעומק. תחילה, הסטודנטים מקבלים קורסי יסוד ובשנה השנייה עוברים להתמחויות שלהם. חלק מהתלמידים בוחרים בתחום האלמנטרי, אך התחום הפנסיוני הוא פופולארי יותר. לכן, חשוב לקחת קורס בנושא פנסיה עם מרצים איכותיים וכאלו שיוכלו לתת את הערך המוסף. כלל לא משנה אם הסוכן עובד באופן עצמאי או בחברה, הוא חייב להבין בתחום בצורה אבסולוטית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.