לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

החלום של הרבה מאוד אנשים הוא לעבוד מהבית, אך המציאות היא שרוב העבודות מצריכות לצאת למשרד או לשטח. עם זאת, הרבה מאוד חברות הבינו שיש הרבה מקרים בהם אפשר להעסיק עובדים מהבית, וכך אפשר גם לחסוך בעלויות וגם לקבל תמורה גדולה מהעובד. יש יתרונות רבים בעבודה מהבית, כאשר לא צריך לקום מוקדם מדי, לא לצאת לכבישי ישראל העמוסים, להתנהל לאט ובעצלתיים כשאפשר, וכמובן לעשות הפסקות ארוכות ללא עין בוחנת של בוס. עם זאת, חשוב להבהיר גם את החסרונות כמו חוסר אינטראקציה, פיתויים וחוסר בסבסוד של ארוחת צהריים, שזוהי הטבה רווחת כיום. ניתן למצוא עבודה בשוק ההון ללא נסיון כאשר מסיימים את קורסי היסוד בהוצאת רשיון ביטוח או יועץ השקעות. 

קורסים בביטוח

תחום אחד שהוא דומיננטי במיוחד בנושא של עבודה מהבית ללא ניסיון הוא תחום הביטוח. כידוע, כדי לקבל תעודת סוכן ביטוח אין שום צורך בתואר אקדמי, אלא רק בלימודים מקצועיים. המגוון התעסוקתי בתחום הוא מאוד גדול, כשגם אנשים ללא ניסיון כלל יכולים לעבוד בתור רפרנטים, מנהל תיקי לקוחות ואפילו אנשי מכירות. את התהליך צריך להתחיל במכללה מקצועית איכותית דוגמת מכללת אורין שפלטר. במכללה של אורין שפלטר ניתן ללמוד במסלול מקוצר של שנתיים בלבד, להתמחות בביטוח האלמנטרי או הפנסיוני. למעשה, לאור הדרישה הגדולה בתחום, ניתן להתחיל לעבוד תוך כדי התואר, ללא ניסיון בכלל.

אורח חיים נוח

לימודים במכללת אורין שפלטר מאפשרים שמירה על אורח חיים נוח, שכן השיעורים נערכים בערב, הם מצולמים ואף מועלים לאתר המכללה במהרה. בהרבה מקרים, אפשר להשיג עבודה מהבית ללא ניסיון בתחום הביטוח ובמקביל, ללמוד את התחום, להתקדם בו ואף לפתוח עסק עצמאי למתן פוליסות בעתיד. כאשר עובדים מהבית, שולטים בלו"ז, והרבה יותר קל לנהל את משק הבית, לבטח אם יש ילדים. לכן, כל מי שמחפש קריירה אידיאלית, רווחית ונוחה, צריך לבדוק את תחום הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.