לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

החיפוש אחר הגדלת ההכנסה אצל משפחות בישראל הוא בלתי פוסק, כאשר אנשים צריכים להכניס עוד כסף הביתה כדי להתמודד עם יוקר המחייה. יש כל מיני דרכים שונות ומשונות, אך הדרך הטובה והיעילה ביותר היא ללא ספק דרך שוק ההון. נכון, שוק ההון הוא סבוך ועם סיכונים, אך כאשר מקבלים את ההכשרה הנכונה ו/או הולכים לאנשי מקצוע ייעודיים, אפשר להשיג הכנסה נוספת ופאסיבית אשר תעזור מאוד עם החשבונות. בארץ, המכללה שמעניקה את המענה הטוב ביותר בנושא שוק ההון היא המכללה המקצועית של אורין שפלטר.

מרצה לביטוח

במכללה יש קורסים ואף מסלולי לימוד ייעודיים, שכוללים סטאז'ים בחברות ההשקעות הטובות ביותר בארץ. במכללה פותחים את הדלת לאנשים שרוצים להשיג עבודה הכנסה נוספת ולשדרג את החיים שלהם בצורה משמעותית.

יוקר המחייה בישראל מקשה מאוד על ניהול משק הבית ואנשים מחפשים כל הזמן כיצד להגדיל את ההכנסה. לרוב, אנשים מחזיקים בעבודה אחת במשרה מלאה, ובמקרה הטוב, מחפשים אפיקי השקעה בסיכון נמוך, עם תשואה נמוכה. מעטים הם האנשים שמחפשים באופן אקטיבי עבודה שנייה שתספק הכנסה ברמה גבוהה, כזו שתשפר משמעותית את איכות החיים. אחד התחומים בהם ניתן לעבוד מהבית, כעבודה שנייה, בתחום מבוקש, הוא תחום הביטוח. כאשר מחפשים עבודה הכנסה נוספת תחום הביטוח תמיד עולה כאופציה ריאלית, לאור העובדה שמדובר בתחום מתגמל מאוד, כזה שלא מצריך תואר אקדמי וכזה בו אפשר לעבוד בצורה עצמאית מהבית. בין אם אתן מחפשים עבודה בסוכנות ביטוח, ובין אם אתם מחפשים עבודה בשוק ההון, מחלקת ההשמה של מכללת אורין שפלטר תעזור לכם. 

קורסים בביטוח

הלימודים בתחום הביטוח הם קצרים באופן יחסי, והם נעשים במכללה מקצועית דוגמת מכללת אורין שפלטר. באורין שפלטר ישנו מסלול מהיר להשגת תעודת סוכן ביטוח, שאורך כשנתיים בלבד, אם כי הנושא גמיש ותלוי בסטודנט וברצונות שלו. הלימודים נערכים בשעות הערב המאוחרות וניתן גם ללמוד בבית, שכן כל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר המערכת. בנוסף, מקבלים הסטודנטים ייעוץ צמוד מאנשי מקצוע איכותיים, שגם מרצים בקורסים. לאחר שנתיים בלבד, מבחן לשכה של משרד האוצר, וקבלת תעודת סוכן פנסיוני או אלמנטרי, אפשר להתחיל לעבוד באופן עצמאי ולהתחיל לייעץ ולמכור פוליסות.

נוח ורווחי

תחום הביטוח הוא תחום רווחי מאוד, אך גם מורכב. חשוב לדעת לבצע תהליך חיתום ולבדוק את כדאיות מכירת הפוליסה. העדיפות היא להתחיל בתפקידים קטנים יותר, כמו רפרנטים או מוכרים זוטרים ורק אז להתקדם לחברות עצמאיות. חשוב לציין שהתחום הוא מאוד מבוקש והרבה מאוד סטודנטים מתחילים לעבוד בתחום כבר במהלך התואר. אחרים עובדים בעבודות אחרות וממשיכים באורח חייהם שכן מסלול הלימודים הוא מאוד נוח. העבודה בתחום הביטוח היא נוחה, רווחית ויכולה להוות עוגן טוב למשפחה שמחפשת הכנסה נוספת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.