לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מרבית האנשים בישראל הם שכירים שמחפשים מקומות טובים לעבוד בהם. נהוג לחשוב שעבודה בחברות הייטק היא עבודה איכותית מאוד, וגם משרדים ממשלתיים יש תנאים מצוינים ושכר טוב. כאשר בוחנים תחום התמחות לקריירה, צריך לבדוק את כל האלמנטים, ולא רק את השכר. יש לבדוק מה הם התנאים המקדימים, מה אופי הלימודים, וכן את רמת התנאים ואופציות הקידום. תחום אחד שבו כדאי מאוד לעבוד בישראל בשנים האחרונות הוא תחום הביטוח. עבודה בסוכנות ביטוח היא מאוד משתלמת, נוחה ויכולה להתאים להמון סוגים של אנשים בשלבים שונים בחיים שלהם. עד שתגיעו למצב של פתיחת סוכנות ביטוח עצמאית, עבודה בסוכנות ביטוח יכולה הליות מאוד משתלמת עבורכם. 

קורסים בביטוח

תנאי הכניסה לעולם הביטוח מצריכים לימודים מקצועיים ולא לימודים לתואר ראשון, אותם אפשר לערוך גם בשעות הערב. כיוצא מכך, מרבית האנשים מתחילים בלימודים ובמקביל, מתחילים גם לעבוד באחת מחברות הביטוח הגדולות, בתפקידים זוטרים. השכר ההתחלתי בעולם הביטוח הוא גבוה מאוד, גם לאנשים בתפקידים זוטרים, ובנוסף, בתפקידים המכירתיים יש הרבה בונוסים ועמלות. בחברות הביטוח יודעים גם לפנק את העובדים ולהעניק תנאים טובים (רכב, דלקן) לעובדים הבולטים, וכמובן גם לתגמל בחופשות ובפרסים שונים. יש מספר חברות ביטוח גדולות בישראל, אך יש גם חברות בינוניות וקטנות, והתחרות היא מאוד גדולה. כתוצאה מכך, יש מלחמה גדולה על עובדים איכותיים, ויותר מכך, ניסיון למצוא עובדים צעירים וטובים בתוך המכללות המקצועיות.

מוכנים לעבודה

המכללה המקצועית הטובה ביותר בארץ היא מכללת אורין שפלטר, שמעבר ללימודים ברמה הגבוהה ביותר, מצליחה לגרום לסטודנטים שלה לשלב בין השיעורים לבין העולם המקצועי והאישי. הלימודים באורין שפלטר נערכים בשעות הערב ובימי שישי, ובמכללה מעודדים את הסטודנטים להשתלב בחברות הביטוח הגדולות עוד בשנה הראשונה. בשנה השנייה הסטודנטים מתמחים בביטוח הפנסיוני או בביטוח האלמנטרי, ולאחר הלימודים יוצאים מוכנים לעבודה ועם הרבה ניסיון מאחוריהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.