לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כרטיס הכניסה

חברות הביטוח הגדולות בישראל הן כמה מהגופים הגדולים והמשפיעים ביותר בארץ. החברות הללו יכולות לתת שירות לכל אחד, שכן הדרישה לביטוחים היא גדולה וטריוויאלית אצל כל אחד מאיתנו. הרבה אנשים שואלים את עצמם כיצד אפשר להיכנס לעולם הביטוח ואיך עושים זאת בצורה הקלה ביותר. התשובה נמצאת במכללת אורין שפלטר, שמספקת מסלול לימודים ייעודי בנושא הביטוח, עם התמחויות שונות ובנוסף, מנהלת קשר רציף עם החברות הגדולות בישראל, ועוזרת לסטודנטים שלה להגיע אליהן.

לימודים בשוק ההון

הסטודנטים נכנסים לעבודה בחברות הללו עוד במהלך התואר, ומשיגים יתרון ענק על פני אנשים רבים שלומדים במכללות אחרות. הדלת לעולם הביטוח נפתחת באמצעות לימודים במכללת אורין שפלטר. 

בחירת הדרך המקצועית היא אף פעם לא פשוטה ואנשים מתקשים למצוא את עצמם מבחינה תעסוקתית. מצד אחד, הרצון הוא להשיג הגשמה עצמית, אך גם להרוויח טוב ולעבוד בעבודה מעניינת ומספקת. בישראל, כדי להתקבל לעבודות איכותיות, יש צורך בתעודה אקדמית ברוב המקרים, אלא אם כן בחרתם בדרך עקיפה, מעניינת ורווחית לא פחות בדמות עבודה בחברת ביטוח גדולה. עבודה בחברת ביטוח מבטיחה שכר טוב, אפשרויות קידום רבות ואת האפשרות להגשים את עצמכם בתוך מערכת גדולה בתחום שתמיד יש בו צורך. מציאת עבודה בשוק ההון ללא נסיון אפשרית באמצעות מכללת אורין שפלטר. 

קורסים בביטוח

את רזי תחום הביטוח אפשר ללמוד בצורה שהיא אינה אקדמית ואצל מכללות מקצועיות כמו מכללת אורין שפלטר, שמציגה תוכנית לימודים נוחה וקלה עבור אנשים שאינם מעוניינים להשתעבד לאקדמיה. הלימודים נערכים בעיקר בשעות הערב, או בימי שישי, הם מאוד פרקטיים ומרוכזים, ללא קורסי יסודות ותאוריה, אשר הם אינם מעשיים ולמעשה, מהווים חלק גדול מהלימודים האקדמיים. במכללת אורין שפלטר אפשר לגשת לבחינת לשכת משרד האוצר כבר לאחר כשנתיים של לימודים, ולהוציא תעודת סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי כדי להתחיל לעבוד באופן עצמאי או באחת מהחברות הגדולות באופן מיידי.

ביקוש לא נגמר

עם הכניסה לעולם הביטוח, מגלים שהביקוש לעולם אינו נגמר, ולאנשים תמיד יש צורך בפוליסות על מנת לבטח את עצמם. אפשר להתמחות בכל אחד מהתחומים המדוברים, ולהתחיל להרוויח סכומים גדולים גם מהעמלות הניתנות. בעבודה עצמאית יש הרבה יתרונות, כמו ריבונות בקבלת ההחלטות ושעות עבודה נוחות מהבית, ובחברות יש את הביטחון התעסוקתי והכלכלי, כך שכל אחד יכול לבחור את הדרך שלו בהתאם למה שמתאים לאישיות שלו. הדרך הזו מתאימה לאנשים שאפתניים שלא רוצים לעצור את החיים למען האקדמיה. במכללת אורין שפלטר אפשר ללמוד ולהמשיך בחיים הפרטיים והתעסוקתיים כהרגלם וללמוד בשעות הערב.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.