לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

סמוך ובטוח

ביטוח הוא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, ולבטח ביטוח פנסיוני. אנשים צריכים לבטח את הפנסיה שלהם על מנת להגיע לגיל השלישי ולגיל הפרישה כאשר הם סמוכים ובטוחים שיש להם איך לחיות ועל מה להסתמך. יש הרבה מאוד דרכים לבטח את הפנסיה, והעלויות הן משתנות ולכן, חשוב מאוד לעשות זאת נכון. התחום של ביטוח פנסיוני הוא מאוד מבוקש, לא פחות מתחום הביטוח האלמנטרי והמון אנשים רואים בו כמקצוע מועדף.

כדי לקבל את ההכשרה הנכונה צריך ללמוד במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר ניתן להיכנס למסלול לימודים איכותי ופרקטי, אשר ייתן את כל הכלים כדי לעבוד בחברות הביטוח הגדולות ביותר במשק.

מעטים הם התחומים בהם ניתן לעבוד ללא ניסיון כלל, ולרוב, תנאי הכניסה הם מאוד גבוהים. כמובן שלא מדובר על עבודות "סטודנטים", אלא על עבודות שנחשבות ככאלו שמהן אפשר לבנות קריירה. יש תחום אחד שהוא מאוד יוצא דופן בעניין הזה וזהו תחום הביטוח. עולם הביטוח הוא עולם הרבה יותר נרחב מסוכן שמוכר פוליסה, ויש בו הרבה מאוד עובדים, בשלל תפקידים ובמגוון של סוגי משרות. מפתיע לדעת שבעולם הביטוח יש הרבה מקום לאנשים חסרי ניסיון שיכולים לבוא ולהשתפשף על חשבון המערכת. למעשה, קל יותר להיכנס ולבנות קריירה בעולם הביטוח מאשר בכל תחום דומה, ולכן זהו תחום שכדאי לשקול. עבודה בביטוח היא עבודה נוחה ומשתלמת במיוחד. 

סוכן ביטוח מומלץ

חברות הביטוח מציעות מגוון תפקידים זוטרים ומנהלתיים שדרכם אפשר להתחיל. תפקידים כמו רפרנטים ומנהלי תיקים הם פופולאריים מאוד, ומה שיפה בהם הוא שאפשר לשלב אותם עם הלימודים או עם עבודה נוספת, שכן יש גם חצאי משרות ומשרות מהבית. חיפוש עבודה בביטוח ללא ניסיון יפתח הרבה מאוד דלתות מאוד לעבודה אצל אנשים שונים, ויוכל לתת טעימה מעולם הביטוח המסקרן, שהוא עולם שמלא באלמנטים שונים שנועדו כדי למקסם רווח לחברה וללקוח כאחד. אנשים יכולים לעבוד תוך כדי הלימודים, או לשלב את העבודה עם עיסוקים נוספים, שכן סוגי המשרה, כאמור, הם מאוד מגוונים.

ידע מתקדם

הלימודים הכי טובים הם הלימודים המעשיים שמתקבלים תוך כדי עבודה, אך כאשר רוצים להפוך לסוכני ביטוח טובים, צריך ללמוד במכללה טובה כדי לקבל את כל הידע הבסיסי. בישראל, אין ויכוח כי מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ, וככזו, היא מעודדת את הסטודנטים שלה לעבוד תוך כדי הלימודים. מסלול הלימודים הוא מאוד נוח, כשהוא נערך בשעות הערב ובימי שישי, והשיעורים אף מצולמים ומועלים לאתר, כדי שאנשים יוכלו ללמוד מהבית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.