לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

שואפים מעלה

עבודה בביטוח היא שאיפה של הרבה מאוד אנשים שטובים עם מספרים ומחפשים משרות איכותיות בעולם הכלכלה. הצורך בביטוח הוא עצום ויש הרבה מאוד זרועות ותפקידים שיכולים להתאים. עם זאת, חשוב לקבל את ההכשרה הנכונה, ובישראל, ניתן לקבל אותה במכללה המקצועית של אורין שפלטר. המכללה מציעה מספר מסלולי לימודים איכותיים, כולל מסלול פנסיוני, מסלול אלמנטרי ומסלולים משולבים או דואליים בשילוב שוק ההון.

הסטודנטים של אורין שפלטר מקבלים את כל הכלים להצלחה ויכולים להשתלב בקלות בחברות הגדולות בישראל, אליהן הם נשלחים לסטאז' על ידי אורין שפלטר בעצמה. אורין שפלטר היא מעצמה בתחום הביטוח וכל מי שרוצה להתמחות ולהצליח, צריך לבחון את האופציות שהיא מציעה.

הביטחון התעסוקתי זה משהו שחשוב לכל אחד מאיתנו ולכן, גם כיום, מרבית העובדים בישראל הם שכירים שלא אוהבים לקחת סיכונים. יש עדיין המון עצמאים, אך הסטטיסטיקה לא לטובתם ויש הרבה מאוד עסקים קטנים בישראל שנסגרים מדי שנה. בנוסף, חלק גדול מהעסקים הקטנים הם עסקים צדדיים וכאלו שמתווספים לעבודה במשרה מלאה. עם זאת, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא למצוא קריירה אותה אפשר לפתח ובה אפשר לעבוד גם באופן עצמאי. תחום הביטוח הוא תחום אטרקטיבי מאוד מהרבה מאוד סיבות, אך גם בשל העובדה שניתן לעבוד בו גם בתור שכיר, גם באופן עצמאי ולעיתים ניתן אף לשלב בין השניים. אורין שפלטר מאפשרת לכם עוד בהיותכם סטודנטים למצוא עבודה בשוק ההון לסטודנטים.

קורסים בביטוח
הרבה אנשים מחפשים עבודה בביטוח ומנסה לברר איזה מסלול לימודים צריך לעבור. ובכן, חשוב לדעת שלא מדובר בלימודים אקדמיים לתואר ראשון, שנוהגים להיות ארוכים ומתישים, אלא לימודים מקצועיים, קצרים ומאוד פרקטיים. מבין כל המכללות שמתעסקות בביטוח, מכללת אורין שפלטר היא האיכותית ביותר, כשהנתונים מדברים בעד עצמם. בכל שנה, באורין שפלטר שולחים הכי הרבה נבחנים למבחני הלשכה של משרד האוצר, ואחוז העוברים של המכללה הוא הגבוה ביותר. אורך הלימודים כשנתיים בלבד, אך הוא תלוי בסטודנט ובקצב שלו.

טובי המרצים בארץ

במכללת אורין שפלטר מאפשרים לתלמידים ללמוד בעיקר בערב, אך גם ללמוד מהבית שכן כל השיעורים מצולמים. במכללה מרצים טובי אנשי המקצוע בארץ, והקורסים נוגעים באופן מעשי בתחום הביטוח בארץ על שלל תחומיו. הסטודנטים עוברים מספר קורסי בסיס ולאחר מכן, עוברים ללמוד להתמחויות באמצעות קורסים בתחום הפנסיוני וכמובן בתחום האלמנטרי. בתוך כך, יש נגיעה גם בתחום של רפרנטים וכן בחתמי ביטוח בין השאר, כדי שיהיה אפשר להעניק לסטודנטים את המעטפת המלאה ולהשאיר להם את כל האפשרויות פתוחות לפני היציאה לשוק העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.