לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הטרנדים בשוק העבודה זזים כל הזמן, אך הביקוש בתחום הביטוח הוא קבוע וגבוה בשנים האחרונות. הצורך בביטוחים קיים אצל כל אחד מאיתנו ולכן צריך הרבה סוכנים, רפרנטים, מנהלי תיקים ושאר עובדים בחברות ביטוח, אשר יאיישו את התפקידים ויתנו לנו פוליסות טובות. התחרות בשוק היא עצומה, ולצד חברות הענק יש גם הרבה חברות בינוניות וכן קטנות ועצמאיות שמעניקות פוליסות טובות, ומתפארות ביחס אישי יותר. כל אחד יכול לבחור לפי ההעדפות שלו, אך החשיבות של סקר שוק, בכל מקרה, היא גדולה. בגלל הביקוש הזה, בחברות מנסים כל הזמן למצוא עובדים והשכר המוצע עולה בהתאם.

לימודי ביטוח

כניסה לעבודה בתחום הביטוח פתוחה להרבה מאוד אנשים, כאשר יש תפקידים שאינם דורשים ניסיון קודם. כדי לקבל תעודה של סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי צריך ללמוד במכללה מקצועית ולבצע מסלול מקוצר שמאפשר עבודה תוך כדי הסמסטר. ביצוע חיפוש עבודה בביטוח הוא אינו קשה, רק צריך להבין למה לכוון. אנשים ללא ניסיון לרוב מגיעים לתפקידים מנהלתיים, דרכם אפשר ללמוד המון, שכן עובדים עם סוכנים, אנשי מכירות ואנשי שטח. כך, אפשר ללמוד גם במהלך העבודה בשעות הבוקר, וגם במכללות בשעות הערב. ניתן לעבוד בעולם הביטוח בתור יועץ ביטוח פנסיוני, סוכן ביטוח פנסיוני ו/או אלמנטרי ועוד מלא תפקידים. 

מרתק ופרקטי

יש הרבה מאוד מכללות מקצועיות בישראל בתחום הביטוח, אם כי המכללה האיכותית והמוערכת ביותר היא מכללת אורין שפלטר. מרבית הנבחנים, מדי שנה, במבחנים הארציים של לשכת משרד האוצר, מגיעים ממכללת אורין שפלטר, ולמרות אחוזי מעבר נמוכים באופן כללי, באורין שפלטר מתגאים כי מרבית התלמידים שלהם עוברים את המבחן ומתחילים לעבוד כמעט באופן מיידי. במכללה מעודדים את הסטודנטים לעבוד במהלך התואר ונותנים את כל התנאים להצלחה, מתחילת ההרשמה ועד קבלת תעודה סוכן הביטוח הפנסיוני או האלמנטרי. והקורסים? הם כולם איכותיים, מרתקים, ובעיקר פרקטיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.