לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחזקת רכב היא עניין יקר ומורכב, שמצריך אצבע על הדופק וסקר שוק. מעבר לקנייה הראשונית, שהיא גדולה ומצריכה לעיתים הלוואה, יש למלא דלק, לתקן תיקונים קטנים וכמובן לעשות ביטוח. עלות ביטוח רכב היא משתנה, וכוללת בכל המקרים ביטוח חובה, אך לעיתים גם ביטוח משלים וצד ג', בהתאם לרצונו של הלקוח. בישראל יש מאות אלפי מכוניות על הכביש לאור אוזלת היד בתחבורה הציבורית, והמספר כנראה רק הולך לגדול בשנים הקרובות ולכן, יש הרבה סוכני ביטוח שעוסקים ומתפרנסים מהעניין בצורה אבסולוטית. אם אתם מחפשים עבודה בשוק ההון ללא ניסיון בין אם זה בתחום הביטוח או ההשקעות, מחלקת ההשמה של אורין שפלטר תוכל לעזור לכם. 

לימודי ביטוח

תחום ביטוח הרכב הוא תחום מבוקש גם בגלל שהוא אינו דורש תעודה אקדמית, אלא רק תעודה מקצועית אותה יותר פשוט להוציא. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח, ניתן ללמוד לקבלת תעודת סוכן ביטוח אלמנטרי, עם דגש על תחום הרכב, ולגשת לבחינת לשכת משרד האוצר כבר לאחר שנתיים של לימודי ערב בשעות נוחות. מעבר לעובדה שבאורין שפלטר מלמדים המרצים הכי איכותיים ומנוסים בשוק הביטוח, המכללה מאפשרת גם לימודים מהבית שכן כל השיעורים מצולמים וגם תוכנית לימודים מותאמת אישית וליווי אישי לכל סטודנט. כך, מתאפשר לכל אחד לשמור על אורח החיים שלו בזמן שהוא לומד, מבלי להתחייב ללימודים אקדמיים ארוכי טווח.

ביקוש גדול

הרבה מאוד חברות מחפשות דרושים ביטוח רכב מפני שמדובר בתחום שהולך ותופס חלק גדול ומשמעותי מאוד בכלכלה הישראלית. היכולת למצוא לאדם את הביטוח המתאים לו, במחיר הנכון, תוך כדי כיסוי אידיאלי ונכון היא יכולת חשובה מאוד. בתחום ביטוח הרכב אפשר להתקדם מאוד, בין אם עובדים בחברה ובין אם פותחים חברה עצמאית, ולכן חשוב להבין את התחום על בוריו, לשחות בחומר ולפתח מוניטין שיעזור להתמודד עם התחרות הגדולה במטרה להרוויח סכומים גבוהים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.