לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

וידוי רווח

עבודה בחברות הביטוח הגדולות בישראל היא מבוקשת מאוד והרבה מאוד אנשים מחפשים את הדרך פנימה. הצורך הוא גדול, אך דווקא בתחום החיתום הביקוש הוא גדול יותר, שכן חברות הביטוח מרגישות את הרווח כאשר הן עובדות עם חתמים איכותיים. תהליך החיתום נוגע לכל סוג של פוליסה – עסקית, רפואית וכללית, והוא זה שבא לבחון כל מקרה לגופו ולהגיע למסקנה לגבי התשלום על הפוליסה והתנאים שלה.

במכללת אורין שפלטר ניתן להיכנס למסלול לימודים פרקטי בנושא החיתום ולקבל את כל המידע הרלוונטי והנכון ביותר בנוגע לביצוע התהליך. במכללה אף עוזרים לסטודנטים להיכנס לתחום ולהתחיל לצבור ניסיון חשוב מאוד שיעניק יתרון על פני שחקנים אחרים בשוק.

בחירת הקריירה של הרבה אנשים מתחשבת גם בתנאים המקדימים. איזה תואר צריך ללמוד, האם צריך לעבור סטאז' והאם יש גם התחשבות בפסיכומטרי ובתעודת הבגרות. מעטים הם התחומים אליהם אפשר להיכנס ללא ניסיון, אך הם עדיין קיימים. עולם הביטוח מאפשר להרבה מאוד אנשים ללא ניסיון להיכנס ולהתחיל ללמוד את התחום תוך כדי תנועה. מדובר בתחום שלא מצריך תעודת תואר ראשון, אלא תואר מקצועי וממוקד, כאשר במרבית המכללות, אף מתאפשר לעבוד בתחום תוך כדי הלימודים.

קורסים בביטוח

הצורך בעובדים בתחום הביטוח תמיד קיים, לאור הדרישה הבלתי פוסקת של אנשים בפוליסות, ולכן, יש יותר משרות גם לאנשי חסרי ניסיון. יש מקום לעובדים דרושים בחברת ביטוח ללא ניסיון בתפקידים זוטרים יחסית, אך כאלו שמעניקים שכר טוב ותנאים איכותיים. כך למשל, ניתן לעבוד בתור רפרנטים או מנהלי תיקים, ותוך כדי ללמוד על התחום לעומק. רק דרך התפקידים הזוטרים אפשר ללמוד ולצבור ניסיון. לרוב, אנשים המגיעים למשרות ההתחלתיות הללו לומדים את התחום במקביל במכללה מקצועית. מכללת אורין שפלטר היא המקום האידיאלי לשילוב של לימודים ועבודה, שכן היא מעניקה תנאים נכונים ומעודדת השתלבות מוקדמת בתעשייה. אם אתם מחפשים מקצוע לימודים מעל גיל 40, ביטוח הוא בהחלט המקצוע עבורכם. 

נגיש ונוח

במכללת אורין שפלטר מסלול הלימודים המקובל אורך שנתיים בלבד. הלימודים הם בשעות הערב ובימי שישי, ולמעשה, אין שום הפרעה לעבודה במשרה מלאה (או חלקית) בחברת ביטוח. למעשה, חברות הביטוח מחפשות אחר עובדים במכללה, ויודעות שיקבלו עובדים איכותיים שימשיכו איתן הלאה גם לאחר קבלת התעודה. המכללה עוזרת מאוד לסטודנטים בקבלת עזרה והכוונה, וכן בכך שהיא מעלה את השיעורים המצולמים לרשת ומאפשרת לסטודנטים ללמוד גם בלי להגיע פיזית לקמפוס. למכללה שני קמפוסים – בחיפה ובתל אביב, ושניהם נגישים ונוחים וכאמור, אידיאלים עבור אנשים שרוצים לשלב ולטעום מכל העולמות בשלב מוקדם של הקריירה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.