לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המדינה אמורה לדאוג לרווחת תושביה וזה לא מתבטא רק בתשתיות וביקורת על יוקר המחייה, אלא גם בתהליך החשיבתי. האלמנט המובהק ביותר לכך שהמדינה אכן מנסה לכוון אנשים לכיוון הנכון היא באמצעות הפיקדון שמשתחרר אחרי הצבא. החייל המשוחרר מקבל סכום כסף די גדול, שיכול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים, אך הוא מחולק לשניים – מענק ופיקדון. המענק, שהוא החלק הקטן יותר בסכום הכולל, משתחרר מיד ויכול להיפדות בצורת מזומן כבר עם השחרור. הפיקדון הוא המעניין יותר, והוא יכול להיפדות למטרות מאוד ספציפיות, ובעיקר לימודים. המדינה למעשה דוחפת את החיילים המשוחררים אל עבר האקדמיה ומדרבנת אותם ללכת וללמוד לתואר הראשון. ישנם גם קורסים לחיילים משוחררים אשר ניתן ללמוד באמצעות הפיקדון הצבאי. 

קורסים בביטוח

הפיקדון הוא די גדול ויכול להגיע גם למעלה מ-20 אלף שקלים, כך שהוא מספיק לפחות לשנה וחצי או שנתיים של לימודים אוניברסיטאיים, ולשנה אחת של לימודים במכללות. יש מוסדות אקדמיים שאף מאפשרים לימודים על חשבון הפיקדון הצבאי בצורה מלאה וללא הצורך להוסיף סכומים נוספים. הפיקדון אגב, יכול להיפדות בצורת מזומן רק לאחר מספר שנים מהשחרור, אם כי חשוב לדעת שהוא צובר ריבית. מנגד, כאשר משלמים מכספי הפיקדון, התשלום הוא נקי ממס, כך שכל אחד יכול לעשות את החישוב שלו ולראות מה עדיף לו.

לקרוץ לכל אחד מאיתנו

לימודים על חשבון הפיקדון הצבאי יכולים לקרוץ לכל אחד מאיתנו, ויכולים להתרחש גם לאחר הטיול הגדול. אגב, לימודים יכולים להיות לא רק אקדמיים, אלא גם לימודים מקצועיים גם נהיגה וכו'. חשוב מאוד לברר אם אפשר לשלם את כל שכר הלימוד דרך הפיקדון במוסד האקדמי בו אתם רוצים ללמוד ומה הן ההטבות שמתקבלות עם התואר. אין ספק שלימודים ביטוח במכללת אורין שפלטר הם רלוונטיים מאוד עבור הרבה אנשים שרוצים להשתמש בכל הפיקדון וללמוד מקצוע פרקטי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.