לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מאתגר ואיכותי

צעירים רבים בישראל מתקשים עם הבחירה המקצועית שלהם ומשתהים איתה בצורה שהיא מדאיגה את ההורים. בחירת מסלול לימודים אחרי צבא הוא מאתגר ומלחיץ מאוד, והרבה אנשים חוששים לטעות. כאשר מבצעים את הבחירה, חשוב לבחון את הנושא של תארים מקצועיים, שהופכים יותר ויותר פופולאריים בשנים האחרונות. התארים המקצועיים הם פרקטיים מאוד, ונכונים במיוחד כאשר רוצים להיכנס לתחום הפיננסי.

במכללת אורין שפלטר מציעים מגוון רחב של קורסים בנושאים של משכנתאות, שוק ההון וביטוחים ומאפשרים לאנשים להיכנס לתחומים רווחיים ואיכותיים מאוד לאחר לימודים במסלולים ייעודיים ומהירים. כאשר יודעים לאן הולכים, ויודעים שלא מבזבזים זמן, הבחירה הופכת קלה מאוד, וזה מה שמאפשרת מכללת אורין שפלטר.

השירות הצבאי הוא פרק משמעותי בחיים עבור כל אזרח ישראלי. לראשונה, צעירים רבים מקבלים טעימה ממסגרת נוקשה, שגם יכולה לתרום להם לא מעט מבחינה מקצועית והכשרתית. לאחר השירות, יוצאים הרבה יותר בשלים לחיים האזרחיים, ורוב האנשים גם מבינים שכדי להתקדם בצורה נכונה, צריך לרכוש השכלה במקומות הנכונים. השכלה אקדמית היא קריטית כיום בשוק העבודה הישראלי, ואנשים אשר מגיעים לראיונות עבודה בלעדיה, למעשה מגיעים עם חסרון ענק. לימודים אחרי צבא הם די טריוויאליים כיום, אם כי צריך לדעת לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי מה לומדים ואיפה עושים זאת. כיום, הרבה מאוד אנשים פונים לתחום הביטוח, שהוא מאוד פרקטי, מבוקש וממוקד מטרה.

קורסים בביטוח

ישנם מוסדות אקדמיים רבים כיום המעניקים לימודי ביטוח, אך חשוב לבחון היטב את השוק ולבחור את המוסד שמתאים לכם. מכללת אורין שפלטר היא בהחלט אחד המוסדות הבולטים כיום בשוק לאור מה שהיא מעניקה לסטודנטים שלה. הבסיס של הלימודים במכללת אורין שפלטר מורכב מארבעה קורסים בסיסיים ושני קורסי השלמה בהתאם להתמחות הנבחרת – אלמנטרית או פנסיונית. הלימודים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, כך שאפשר לעבוד במקביל בעבודה במשרה מלאה. הקמפוסים נמצאים במקומות נגישים מאוד בתל אביב ובחיפה.

לימודים פרקטיים

כאשר בוחנים את הנושא של לימודים אחרי צבא רואים כי לימודי ביטוח הם פרקטיים מאוד. הם קצרים משמעותית ממקצועות אחרים והם ממוקדי מטרה, ללא קורסים של מבוא או עבודות מיותרות. במכללת אורין שפלטר מלמדים טובי המרצים בארץ, הקורסים הם מאוד פרקטיים ונותנים את כל הכלים להתמודד בעולם הביטוח – כולל עבודה מול לקוחות, ניהול סיכונים, הצעות לפוליסה, וכמובן על ההבדלים בין העבודה כעצמאי לבין העבודה כשכיר באחת החברות הגדולות והמוכרות. המכללה נותנת מענה מקצועי מושלם עבור המון אנשים צעירים. ניתן גם להוציא רשיון יועץ השקעות באמצעות לימודי השקעות

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.