לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קרנות השתלמות הן החלום הרטוב של כל עובד שכיר במדינת ישראל. הבסיס של קרן השתלמות היא סכום גדול שנצבר, הן על ידי העובד והן על ידי המעביד בצורה שווה, ומשתחרר לאחר מספר שנים. כאשר קרן השתלמות משתחררת, העובד מקבל סכום כסף גדול מאוד באופן יחסי לשכר, ואלו הן בדרך כלל התקופות בהן כדאי להחליף רכב, לשלם על נתח גדול מהמשכנתא ועוד. לא כל מעסיק מוכן להעניק לעובד קרן השתלמות וההסכמה הכללית היא שצריך לבקש את קרן ההשתלמות כאשר אתם עובדים ותיקים, מנוסים ובעלי מוניטין טוב. עם זאת, אנשים נוטים להחליף עבודות בצורה די תכופה בשנים האחרונות בשוק העבודה הישראלי, והקרנות הללו שנצברו עם השנים פשוט הולכות לאיבוד.

סוכן ביטוח מומלץ

עובדים אשר מחזיקים בקרנות השתלמות בעבודות קודמות לא כל כך יודעים כיצד לפדות אותן ואיך עושים זאת, ולכן, הקימו במשרד האוצר את הר הביטוח קרן השתלמות – מנוע חיפוש ייעודי לאיתור פוליסות ביטוח, קרנות גמל, וכמובן קרנות השתלמות. הר הביטוח קרן השתלמות למעשה נותן לכם תמונה מלאה לגבי מצבכם הפיננסי מול חברות הביטוח, וכך אתם יכולים להתכונן, להתאים ולשנות את הפוליסות בהתאם. קרנות השתלמות הן רווחיות מאוד עבור העובד הממוצע, וכמובן שיש להתייחס אליהם בהתאם.

להימנע מבירוקרטיה

הבירוקרטיה הקשורה בהתעסקות עם חברות הביטוח היא מסובכת מאוד ולכן הרבה מאוד אנשים נמנעים ממנה. הרבה אנשים סומכים על המעסיקים שלהם שיטפלו בנושאים הללו או פשוט שוכחים או לא יודעים שהם קיימים. לכן, חשוב מאוד עבור כל אחד מאיתנו לבצע בדיקה במנוע החיפוש של הר הביטוח קרן השתלמות ולראות איך אפשר לחסוך ולהרוויח כסף. האחריות היא עליכם – עקבו אחרי הפוליסות והקרנות שלכם ובדקו איך אתם יכולים להתנהל איתן בצורה נכונה יותר.

סוכנות הביטוח המומלצת של אורין שפלטר - "גבהים" עוזר למגוון לקוחותיה במעקב אחר הפוליסות שלהם ומתאימה להם את הביטוחים שרלוונטיים עבורם. טלפון ליצירת קשר- 072-395-0654.

סוכנות ביטוח מומלצת

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.