לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

טיפול בבעיה

משרד האוצר החל לטפל לאחרונה באחת הבעיות הפיננסיות הגדולות ביותר הנוגעות לאזרח הקטן בישראל. הבעיה היא שחלק לא קטן מהשכר הולך אל הפרשות פנסיה שונות, וחלק מהכסף נמצא גם בכל מיני קרנות. עם זאת, לאור השינויים התכופים במקומות העבודה ובמצב המשפחתי, הרבה מאוד מהכסף הזה הולך לאיבוד ונותר בקרנות ישנות. אנשים פשוט אינם מבינים מספיק בתחום ולכן, משרד האוצר הקים פלטפורמה שנקראת הר הביטוח.

בעזרת הר הביטוח, אנשים יכולים לעקוב אחר הפוליסות והקרנות שלהם. הפלטפורמה למעשה משיגה את כל המידע הרלוונטי בעזרת הכנסת תעודת זהות, ומביאה את כל הנתונים בצורה נוחה ונעימה לעין. חברת הביטוח גבהים מסייעת להשיג את הכספים הללו בתהליכים מהירים ויעילים. תהליך זה חוסך בהשכרת שירותיו של סוכן ביטוח שיבצע עבורכם את הפעולה הזו ומקנה לכם את האפשרות לעקוב אחר הפוליסות השונות בלחיצת כפתור.

הפשטות שבה מתבצעת כיום פעולה חשובה בצורה מקוונת היא פשוט מדהימה. אם בעבר כל תשלום חשבון, קנס או העברת כספים ממקום למקום הייתה דורשת הליכה פיזית לבנק או למוסד ממשלתי, כיום כל אחד יכול להיכנס לטלפון הסלולרי שנמצא אצלו ביד, ללחוץ על כמה כפתורים ולפתור את העניין בכמה דקות. העולם הולך לכיוון שהוא ללא ספק יותר טכנולוגי, וטוב שכך, מכיוון שמדובר בייעול חשוב עבור אנשים רבים שלא רוצים לבזבז זמן ולהתנהל יותר ביעילות. הפעולות שאנחנו מסוגלים לעשות בטלפון הולכות וגדלות, וכיום, אפשר גם להשתמש בצורה מקוונת בכלי חשוב עבור כל אחד מאיתנו – הר הביטוח.

סוכן ביטוח פנסיוני

הר הביטוח של משרד האוצר הוא מנוע חיפוש חשוב שיכול לעזור לכל אחד מאיתנו לעשות סדר בפוליסות הביטוח שלו. כל אחד מאיתנו דואג לבטח את עצמו, ובחלק מהמקרים הוא גם מחויב לעשות זאת. עם זאת, בגלל שאנשים עוברים היום מקומות עבודה באופן תכוף, ולא תמיד מעדכנים את חברת הביטוח במצב המשפחתי שלהם, הם מגיעים למצב בו יש להם מספר רב של פוליסות, שחלקן לא רלוונטיות, לא מעודכנות, ו/או סתם יקרות. באמצעות הר הביטוח, ניתן לערוך איתור פוליסות ביטוח לפי תעודת זהות בלבד, ולקבל את התמונה המלאה בפלטפורמה ידידותית ומאובטחת. איתור פוליסות ביטוח זהו דבר שמומלץ לעשות על מנת לעקוב אחר מצב הביטוחים שלכם.

כל המידע קיים

איתור פוליסות ביטוח לפי תעודת זהות הוא פשוט מאוד, אך אין זה גורע מרמת האבטחה בפלטפורמה. כמובן שאנשים מתבקשים להזין קוד אישי ואף מקבלים הודעות סמס עם קוד זמני. לאחר השימוש, מקבלים תמונה מלאה לגבי הפוליסה, הסכום שמשולם עליה, ובאיזה חברת ביטוח היא נמצאת. לאחר שכל המידע קיים, יכול כל אחד מאיתנו להילחם על מנת להוריד את העלויות, או לבטל פוליסות שהן פשוט לא רלוונטיות יותר עבורנו או עבור משפחתנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.