לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לכל עובד ממוצע בישראל יש מספר פוליסות ביטוח, מכל מיני תקופות בחיים. ההפרשות לביטוח הן שונות ומגוונות והמציאות היא שבנקודות מסוימות בחיים, הפוליסות הללו ננטשות ויש כסף שנשאר בהן. הכסף הזה לרוב יושב בקופות הללו מבלי שאנשים ידעו, ולכן, כדי לפתור את העניין, הקימו במשרד האוצר את הר הביטוח – מנוע חיפוש שעוזר למצוא את הכסף האבוד. בכל נושאי הביטוח יש הרבה מאוד אי סדר, ולכן חשוב להיעזר במקצוענים.

הרבה אנשים רוצים להיכנס לתחום ורואים שכדי לקבל את ההכשרה הנכונה ביותר כדי להתעסק עם פנסיות וביטוחים, העדיפות היא ללמוד במכללת אורין שפלטר. המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל מציעה מסלולי לימודים איכותיים, בשילוב סטאז' במקומות המבוקשים בישראל.

אנשים אשר משלמים עבור פוליסות ביטוח למעשה בונים לעצמם סוג של מזרון נחיתה. הציפייה והרצון הוא שלא יקרה לנו או לרכוש שלנו כלום, אך כולנו מעדיפים לשלם סכום סטנדרטי בכל חודש כדי לקבל סכום גדול מאוד במידה שהרעה תבוא עלינו. אצל הרבה אנשים הצורך הזה הופך לפאניקה לכל דבר, ויש כאלו שרוכשים כמה וכמה פוליסות, ואפילו פוליסות כפולות מבלי ששמים לב. חברות הביטוח מכירים את הצורך הזה ומנסים למכור פוליסות מכל הסוגים ללקוחות קיימים וחדשים. המצב שנוצר הוא שלאנשים רבים יש הרבה מאוד פוליסות, כולל כאלו שהם לא צריכים או משלמים עליהן יותר מדי. לכן, במשרד האוצר החליטו לעשות לזה סוף ולהשיק כלי חשוב עבור כל אזרח.

קורסים בביטוח

מנוע החיפוש של הר הביטוח הושק לפני מספר שנים והוא כאן כדי לעשות לאנשים רבים סדר. הפלטפורמה של הר הביטוח יכולה לתת לאזרחים את כל הנתונים הפיננסיים שלהם בכל חברות הביטוח והבנקים, ובכך לאפשר לאותם אנשים לבטל ו/או לעדכן פוליסות ובמקביל, למשוך קרנות ישנות. הקושי שנוצר אצל אנשים רבים נובע מכך שאנשים לא מתמודדים היטב עם בירוקרטיה, ולא מבינים מספיק בתחום הביטוח כדי "להילחם" מול חברות הביטוח החזקות. בעזרת הר הביטוח, אפשר לבצע איתור פוליסות ביטוח ולסדר את העניין.

קל ונוח

איתור פוליסות ביטוח באמצעות הר הביטוח הוא פשוט מאוד. ניתן לאתר ביטוחים פנסיונים שיש בבעלתוכם וכך לבצע מעקב. יש להזין את הפרטים האישיים ולקבל רשימה מעודכנת ועניינית בצורה קלה ונוחה לעין. הממשק הוא ידידותי מאוד, אך גם מאובטח לחלוטין, כך שאין מה לדאוג לגבי הכנסת הפרטים האישיים. לאחר שתעשו סדר בנתוני הפוליסות שלכם, תוכלו להשתמש בכוח הצרכני שלכם ולדבר עם חברות הביטוח לגבי ביטול פוליסות, עדכון שלהן, או התמקחות על גובה התשלום לפוליסות קיימות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.