לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רכישת השכלה היא פרק חשוב מאוד בקריירה המקצועית של כל אחד מאיתנו. מגיע שלב בחיים בו צריך לבחור את הדרך בה נלך, והבחירה היא לא תמיד קלה. יש אנשים שבוחרים מקצועות כלליים ואחרים שבוחרים דרכים ספציפיות יותר, במטרה להיות יותר ממוקדים. כאשר הרצון הוא להיות יותר ממוקד ולבחור בדרך אקדמית מופשטת יותר, אחת הבחירות הפופולאריות היא בתחום הביטוח. לסוכני ביטוח תמיד יש צורך ועבודה, מכיוון שכל אחד צריך לבטח את עצמו ואת נכסיו. לכן, אנשים רבים שואלים את עצמם איך להיות סוכן ביטוח טוב ואיפה לומדים את המקצוע.

סוכן ביטוח פנסיוני

לימודים של סוכני ביטוח שונים מאוד ממקצועות אחרים כי מדובר במקצוע ממוקד מאוד, ללא קורסים מיותרים ועבודות שלא לצורך. קורס סוכן ביטוח הפך בשנים האחרונות למבוקש מאוד. אחת המכללות האיכותיות ביותר בתחום היא מכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלול מקוצר של שנתיים בדרך להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי. המסלול של אורין שפלטר הוא פשוט ודורש מעבר של ארבעה קורסי יסוד ועוד שני קורסים בהתאם להתמחות. הלימודים נערכים בשעות הערב או בימי שישי, כך שניתן לעבוד במשרה מלאה ועדיין לעבור את התואר בהצלחה. המכללה גם מאפשרת תשלום מלא של שכר הלימוד באמצעות הפיקדון הצבאי, במה שעוזר להרבה מאוד אנשים שמחפשים את דרכם לאחר השחרור.

הכשרה איכותית

לשאלה איך להיות סוכן ביטוח טוב יש הרבה תשובות, אם כי את כל הכלים מקבלים בהכשרה הטובה שניתנת במכללה כמו מכללת אורין שפלטר. צריך להיות אנושי, אך גם מקצועי ולדעת לקיים דיון פורה עם הלקוח, ולהתאים לו פוליסה בהתאם לצרכיו. ניתן לפנות לדרך עצמאית או להיות שכיר באחת החברות הגדולות, כאשר לכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. בסופו של דבר, הכשרה טובה היא הבסיס בדרך להפיכה לסוכן ביטוח איכותי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.