לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למעבר למסלול לימודי ביטוח אלמנטרי שיכשיר אתכם בצורה מלאה לחצו כאן

לסוכנות הביטוח שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

למלא את הצורך

הצורך בביטוח אלמנטרי קיים אצל כל אחד מאיתנו. ישנם ביטוחים שמחויבים בחוק, אך גם אלו שלא, הם נחוצים וקריטיים מסיבות ברורות. אנשים רוצים לייצר שכבת הגנה לדירה שלהם, לבריאות שלהם ולרכב, ולכן, כל אחד מאיתנו רוכש ביטוחים אלמנטריים מכל מיני סוגים בכל עת, ואף משנה ומשדרג אותם באופן ספציפי לצרכיו. בגלל שהצורך הוא עצום, הדרישה לסוכני ביטוח אלמנטריים היא גדולה מאוד, והתנאים הם בהתאם.

מרצה לביטוח

באורין שפלטר ניתן ללמוד את המקצוע במסלול של שנתיים, עם שיעורים שנערכים בשעות הערב, ולהגיע מוכנים לעבודה כבר בגיל צעיר. באורין מציגים תוכן פרקטי וממוקד, ונותנים לסטודנטים את הכלים להיכנס בצורה חלקה לתחום.

למכללת אורין שפלטר סוכנות ביטוח שנקראת "גבהים". בסוכנות יש סוכני ביטוח אלמנטרי שמתעסקים בביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח רכוש, תאונות אישיות ועוד. ליצירת קשר עם הסוכנות: 072-3950654.

סוכנות ביטוח מומלצת

לשאלה מה זה ביטוח אלמנטרי תשובה קצרה ותשובה מפורטת: התשובה הקצרה היא שזהו ענף הביטוח שעוסק בכיסוי נזקים לרכוש. התשובה המפורטת היא שזוהי קטגוריה רחבה מאוד של ביטוחים ובהם ביטוחי רכב (גם חובה, גם מקיף וגם צד ג'), ביטוחי תכולת דירה, ביטוחי מבנה (לפעמים במסגרת לקיחת משכנתא, ובמקרים אחרים מתוך רצונו של בעל הנכס), ביטוח נסיעות לחו"ל (שמכסה נזקים בגין אובדן מטען וגם הוצאות רפואיות עקב מצב חירום מעבר לים), ביטוח אשראי (שמכסה את בעלי העסקים שחפצים בכך מפני הפסדים כספיים בגלל לקוח שקיבל סחורה ולא שילם עליה), ביטוח סחורה בתובלה (גם אווירית וגם ימית), ביטוחים הנדסיים, ביטוחי חבויות (למשל כיסוי נזקים שנגרמים לעובד במשק בית) ועוד.

לביטוחים האלמנטריים השונים מספר מאפיינים חשובים: ראשית, בדרך כלל ישנו סעיף השתתפות עצמית. מטרת סעיף זה היא לדרבן את המבוטחים לנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי שלא ייגרם להם נזק כספי, וגם להרתיע מפני תביעות סרק; שנית, לעתים נדרשים המבוטחים לבצע פעולות מסוימות כדי שהביטוח יהיה תקף - למשל התקנת סורגים בדירה בקומת קרקע על-מנת לקבל פוליסת ביטוח תכולת דירה; מאפיין שלישי הוא שהפרמיה החודשית נגזרת מסכום הביטוח, כלומר גובה הכיסוי.

סוכן ביטוח פנסיוני

מי שמורשה לשווק לציבור הרחב את כל הביטוחים האלמנטריים הנ"ל הוא סוכן ביטוח בעל רישיון אלמנטרי. סוכני ביטוח אלמנטריים יכולים לבחור בין עבודה כשכירים בחברת ביטוח (ולמכור כמובן רק את מוצריה) לבין הקמת עסק עצמאי (שבו הם יכולים לשווק את המוצרים הביטוחיים של חברות רבות, ולקבל מהן תשלומים, גם חד-פעמיים וגם קבועים, על כל פוליסה שנמכרת). בכל מקרה מדובר בעיסוק שמבטיח הכנסות גבוהות ואפילו מאוד.


אודי פינטו - לומד ביטוח במכללה ומנהל תיקי לקוחות בסוכנות ביטוח "גבהים, מבית אורין שפלטר

כדאי לדעת שכל אחת וכל אחד יכולים להפוך לסוכני ביטוח אלמנטריים. אין דרישות קדם למסלול לימודי ביטוח שמוביל לקבלת הרישיון - כל שעליכם לעשות הוא לעבור 6 בחינות והתמחות של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסי הכנה ל-6 הבחינות הנ"ל (בכלכלה, יסודות הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, ביטוח תאונות וביטוח רכוש), כל תלמיד קובע לעצמו את קצב הלימודים ואם תרצו תוכלו להשלים את כל הדרישות תוך 24 חודשים.

ביטוח אלמנטרי עוזר לאלפי לקוחות מדי שנה, למצוא את המסלול המתאים עבורם. הסוכן העובד כעצמאי או במסגרת חברה, צריך כמובן למכור פוליסות ביטוח. הוא מקבל על כך עמלות המאפשרות לו הכנסה יציבה ובטוחה. אך אנחנו מאמינים שככל שהסוכן יעבוד יחד עם הלקוח, הוא יכול להרוויח בגדול. אנשים מעדיפים אמינות על פני מכירה, והם יבטחו בכם הרבה יותר אם תדעו איך לפנות אליהם בצורה הנכונה.

במסגרת הלימודים שלנו, תקבלו הכשרה מתאימה לעבודה עם לקוחות. אחד הדברים הכי משמעותיים, הוא לדעת איך לעבוד עם התנגדויות. חלק מהלקוחות יכולים להיות מאוד חשדנים כאשר מדובר בסוכן ביטוח, הבא להציע להם פוליסות במסגרת החברה בה הוא עובד. במהלך הקורס תלמדו הלכה למעשה איך לעבוד עם לקוחות. המרצים שלנו כולם אנשי שטח מקצועיים, עם ניסיון רב בתחום, עומדים לרשותכם בכל עת.

לימודים לבעלי תואר במקצועות פיננסיים ובכלכלה

במידה ויש לכם כבר תואר בכלכלה, חשבונאות או מנהל עסקים, אתם פטורים משלוש בחינות היסוד. התואר מקנה לכם פטור מהבחינות בחשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה. בכל מקרה לפני תחילת הלימודים, אתם מוזמנים לייעוץ אישי. באותה מידה, אתם מוזמנים כמובן לפנות אלינו בנוגע לכל שאלה שיש לכם, לפני הרישום לקורסים. חשוב לנו שתקבלו את כל המידע הנדרש לגבי תחום הלימודים שתרצו עקב המבחר הרב שכולל קורס ייעוץ משכנתאות, לימודי ביטוח, השקעות בשוק ההון ועוד לפני קבלת ההחלטה על המסלול המתאים.
לימודי ביטוח אלמנטרי, פותחים לפניכם דלת למגוון רחב של תפקידים, ומאפשרים לכם לרכוש מקצוע והשכלה, עם שכר התחלתי שעולה מדי שנה בהדרגה. סוכנים מנוסים יכולים להרוויח סכומים משמעותיים מדי חודש בחודשו.

הצטרפו עוד היום אל צוות הסטודנטים שלנו במכללה. אנחנו מחכים לכם בסמסטר הבא. מהרו להירשם המקומות שלנו מתמלאים במהרה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.